Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Przygodowe Night in the Woods opóźnione do lutego

Opowieść o kocie.

Przygodowa, humorystyczna opowieść o dorastaniu - Night in the Woods - ukaże się „na początku lutego”. Dotychczas zakładano debiut 10 stycznia.

Platformy docelowe to PC (Windows, Mac i Linux) oraz konsola PS4.

Jutro startują preordery

Odpowiedzialne za prace studio Infinite Fall sprecyzowało, że w ostatnim okresie natknęło się na problemy z certyfikacją. Sama kwestia jednoczesnego debiutu na kilku platformach sprzętowych jest dla trzyosobowej firmy sporym wyzwaniem.

„To normalne sprawy, nic nie płonie. Wszystko wiąże się z tym, że jesteśmy malutkim zespołem tworzącym wielką grę, z multiplatformowy debiutem” - napisano w aktualizacji na Kickstarterze, gdzie sfinansowano projekt.

Dokładna data premiery zależy teraz od zewnętrznych czynników i zostanie ogłoszona tak szybko, jak to tylko możliwe. Tymczasem zainteresowane osoby mogą kupić dwa prologi Night in the Woods: Longest Night oraz Lost Constellation.

Głównym bohaterem gry jest dwudziestoletni kot Mae, który pewnego dnia decyduje się rzucić studia. Po przerwaniu edukacji, protagonista rusza na poszukiwania nowego celu w życiu, a także zajęcia na najbliższe popołudnie.

Akcja tytułu osadzona zostanie w miasteczku Possum Springs. W trakcie rozgrywki spotkamy mieszkańców miejscowości, z którymi będziemy mogli porozmawiać. Wypowiadane słowa mają odgrywać istotną rolę.

Twórcy podkreślają, że produkcja kłaść będzie nacisk na fabułę. Ważną częścią zabawy ma być również eksploracja. Wydarzenia przedstawione zostaną w dwóch wymiarach, ale w konwencji przypominającej gry platformowe - z kamerą umieszczoną z boku.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze