Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowa gra twórców Night in the Woods skasowana przez problemy zdrowotne

Revenant Hill nie powstanie.

Revenant Hill, które miało być kolejną grą twórców uznanego Night in the Woods - Scotta Bensona i Bethany Hockenberry - została skasowana. Decyzję o zakończeniu prac podjęto ze względu na poważne problemy zdrowotne Bensona.

Night in the Woods przez wielu uznawane jest za jedną z najlepszych narracyjnych gier indie w historii. Tytuł zdobył nagrody na The Game Awards 2017 w kategorii „Najlepsza gra niezależna” i „Games for impact” (gry zmieniające świat na lepsze). Oczekiwania względem zapowiedzianego w maju Revenant Hill były więc całkiem wysokie. To miała być pierwsza gra studia The Glory Society, założonego właśnie przez Scotta Bensona i jego żonę Bethany Hockenberry.

The Glory Society ogłosiło jednak na X zakończenie prac nad Revenant Hill. Jako powód podano problemy zdrowotne wpływające na dwóch członków studia. Zespół jest niewielki i nie może sobie pozwolić na kontynuowanie projektu bez dwóch kluczowych deweloperów.

Więcej światła na sprawę rzucił natomiast Scott Benson. „W trakcie ostatnich 12 miesięcy bardzo zachorowałem, a choroba nie ustąpiła” - napisał na X. „Ostatecznie zdiagnozowano u mnie ciężką niewydolność serca, najprawdopodobniej spowodowaną wirusem. W najbliższej przyszłości będzie mnie to znacznie ograniczać i w związku z tym musiałem przestać pracować w sposób, w jaki kiedyś to robiłem”.

Ostatnie kilka miesięcy to mnóstwo szpitali, lekarzy, badań, procedur, nowych, ekscytujących leków i cała masa pobranej krwi. Jestem smutny z powodu tego wszystkiego. Ale w moim przypadku denerwowanie się tym jest jak złość na brzydką pogodę. To się po prostu stało. Życie na szczęście toczy się dalej”.

Revenant Hill miało być przygodą osadzoną w 1919 roku. Głównym bohaterem była kocica Twigs, która próbuje związać koniec z końcem po tym, jak „sowa z sąsiedniego wzgórza” zaczęła żądać od niej płacenia czynszu za mokrą kłodę w pobliżu opuszczonego cmentarza. Styl graficzny bezpośrednio nawiązywał do Night in the Woods, które - na marginesie - także pozwalało grać kocią bohaterką, Mae Borowski.

Read this next