Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Obsidian pokazało system walki i świat Avowed. Jest nawet broń palna

Daty premiery brak.

Impreza Developer_Direct 2024 rozpoczęła się od pokazu Avowed, skyrimowej gry RPG w świecie fantasy. Zobaczyliśmy między innymi system walki, zadanie poboczne i pokaz świata.

Deweloperzy zapewniają, że będziemy mogli swobodnie przełączać się między walką wręcz, czarami i strzelaniem - nie tylko z łuku, ale także z prymitywnej broni palnej. W sferze misji oglądamy prowadzone przez gracza śledztwo, co potwierdza konieczność podejmowania wyborów moralnych.

Zobacz na YouTube

Matt Hansen - dyrektor artystyczny - pokazał nie tylko imponujący wąs, ale także kolorowy i pastelowy świat, który opisał jako „unikatowy”. To raczej nie jest określeniem, które pierwsze przychodzi do głowy - choć z pewnością jest bardzo ładnie i nieco bardziej stylizowanie niż w Skyrimie. Są pustynie, oazy, jaskinie ze świecącymi grzybami i starożytne ruiny.

Poza tym nie pokazano nic więcej. Nie sprecyzowano daty premiery, która zaplanowana jest na jesień obecnego roku, na PC i Xbox Series X/S. Jak można się domyślać, od razu także w Game Passie.

Avowed planowano pierwotnie jako produkcję z naciskiem na sieciową kooperację. Dopiero później założenia zmieniono, by przygotować tytuł RPG w stylu wcześniejszych dokonań studia Obsidian.

Projekt jest teoretycznie kontynuacją dwóch części Pillars of Eternity. Te dwie pozycje, choć oferujące wysoką jakość, sprzedały się słabo. Deweloperzy chcieli więc dotrzeć do szerszego grona odbiorców, stawiając na wieloosobową akcję.

Read this next