Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Najnowsza łatka zmodyfikowała zakończenie Watch Dogs 2

Tajemnicze koordynaty.

Rzadko zdarza się, żeby aktualizacja gry modyfikowała zakończenie fabuły, zwłaszcza jeśli nie było w nim błędów czy innych problemów. Tak się jednak stało w przypadku Watch Dogs 2 od Ubisoftu.

Wczoraj produkcja doczekała się sporej łatki na PC, PS4 i Xbox One, obejmującej 10 GB danych na konsolach oraz 14 GB na komputerach osobistych.

Jest i kotek

Załatano sporo błędów, wprowadzono drobne modyfikacje w rozgrywce i nowe ubrania oraz przygotowano podwaliny pod kolejne DLC. Pełna lista na oficjalnej stronie.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie jednoczesne wprowadzenie dodatkowej wymiany zdań w zakończeniu, co szybko wychwycili fani.

Uwaga na spoilery poniżej!

Ogólny sens epilogu pozostaje bez zmian, ale dodano rozmowę dwóch tajemniczych mężczyzn. Można ich usłyszeć w materiale wideo poniżej, od 2:15.

- Na całym świcie wyrastają kolejne komórki Dedsec. Środkowy Wschód, Ameryka Południowa, Europa. A to nie wszystko. Nie możemy nadążyć za nowymi grupami hakerów - mówi jeden z nich.
- Dobra. Dzwoń - odpowiada drugi.
- Na pewno?
- Dzwoń.

Dialog jest dość tajemniczy, ale gracze szybko odkryli, że umieszczone powyżej okna z rozmową cyfry to koordynaty wskazujące na dzielnicę Brixton w Londynie. To ma podobno sugerować miejsce akcji kolejnej odsłony serii lub też - co mniej prawdopodobne - DLC.

„Twórcy chcieli uwzględnić coś ekstra na końcu kampanii, rozszerzyć historię świata Watch Dogs oraz zaoferować wskazówkę na temat przyszłości DedSec” - zapewnia przedstawiciel Ubisoftu w oświadczeniu dla serwisu Kotaku.

To nie pierwszy raz, gdy francuski wydawca zostawia podobne informacje w swoich grach. Assassin's Creed 4: Black Flag uwzględniało listę potencjalnych lokacji, włącznie z rewolucją francuską, którą widzieliśmy w Unity. Tymczasem w Watch Dogs 2 znaleźć można teaser tajemniczej, kosmicznej produkcji.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze