Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Metal Gear Rising: Revengeance od 9 stycznia dostępne na PC - raport

AKTUALIZACJA: Data potwierdzona.

Aktualizacja: Konami potwierdziło oficjalnie, że Metal Gear Rising: Revengeance zadebiutuje na PC 9 stycznia przyszłego roku. Pliki gry ściągnąć będzie można od 3 stycznia.

Cenę ustalono na 28 euro (ok. 115 zł), ale przez pierwsze 48 godzin tytuł objęty będzie 33-procentową zniżką (ok. 78 zł). Gra dostępna będzie w przedsprzedaży już dzisiaj, razem ze startem zimowej wyprzedaży na Steamie - dodaje Konami. Czyżby wydawca zdradził przez przypadek datę rozpoczęcia nowej promocji Valve?

Revengeance otrzyma zaawansowane opcje graficzne oraz możliwość dostosowania poziomu trudności, poprzez zmianę liczby wykonywanych mieczem cięć. Poniżej obrazki z wersji PC.

*

Oryginalna wiadomość: Z informacji opublikowanych w amerykańskim oddziale sklepu Amazon wynika, że gra akcji Metal Gear Rising: Revengeance ukaże się na PC już 9 stycznia przyszłego roku.

Doniesienie uwiarygodnia fakt, że cyfrową wersję produkcji można już zamawiać. Cenę ustalono obecnie na 20 dol. (ok. 61 zł) - trwa przecena o 33 procent.

Nieoficjalne sugestie na temat debiutu edycji PC pojawiały się już od jakiegoś czasu, najpierw w postaci zrzutu z ekranu, a ostatnio także komentarza ze studia Kojima Productions, według którego premiera odbędzie się „wcześniej niż oczekujecie.”

Amazon podaje, że nowe wydanie Metal Gear Rising: Revengeance zawiera wszystkie wydane do tej pory dodatki DLC, a w menu znajdziemy także opcje graficzne.

Gra akcji ukazała się na PlayStation 3 i Xboksa 360 na początku roku. Metal Gear Rising: Revengeance to spin-off serii Metal Gear Solid - nie skradanka, a slasher. Wcielamy się w Raidena, który swym wiernym mieczem tnie w kawałki wszystko i wszystkich. Grę przygotowało studio PlatinumGames, wcześniej odpowiedzialne za Bayonettę czy Vanquish.

Zwiastun gry
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze