Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lies of P - Bagno Beznadziei (2)

Kontynuujemy podróż przez Bagno Beznadziei.

Kontynuujemy podróż w Lies of P, w dalszym ciągu przemierzając przez Bagno Beznadziei. Zmierzamy także do bossa lokacji.


Na tej stronie:


Wieża na Bagnie

Po przejściu przez pierwszy etap Bagna Beznadziei i odblokowaniu skrótu w wąwozie zobaczysz zamkniętą szopę (1). Gdy podejdziesz bliżej, wybiegnie z niej mniejsza bestia. W środku natomiast znajduje się bardziej wytrzymały przeciwnik oraz skrzynka z długą włócznią metropolii. Po zebraniu przedmiotu przejdź prosto (2).

Na końcu drogi znajduje się wieża, jednak najpierw musisz zmierzyć się z drewnianą marionetką. Uważaj, bo jest ona bardzo wytrzymała, zwinna i zadaje dużo obrażeń. Gdy ją zabijesz, otrzymasz amulet skoku oraz księżycowy kamień nowiu przymierza.

Przejdź dalej, a znajdziesz się przed wejściem do wieży. Zanim jednak sprawdzisz jej wnętrze, użyj drabiny prowadzącej w górę (3), by dojść do marionetki sterującej balistą. Zabij ją i zniszcz mechanizm, a następnie zawróć i wejdź do wieży głównym wejściem.

Gdy wejdziesz do środka, z prawej strony zaatakuje cię marionetka. Zabij ją i przejdź na dół, gdzie spotkasz dwóch kolejnych przeciwników. Następnie pociągnij za łańcuch (4), by otworzyć skrót na Bagno Beznadziei.


Powrót na Bagno Beznadziei

Dzięki zniszczeniu mechanicznej balisty możesz teraz w spokoju przeszukać Bagno Beznadziei. Zacznij od pokonania Marionetek Przyszłości. Ich ataki nie różnią się od ruchów marionetki z Wytwórni Venigniego, z wyjątkiem tego, że nadepnięcie i podwójne zdeptanie wykonywane są trzy razy. Za zabicie każdej z nich otrzymasz kwarc.

Następnie możesz w spokoju przebiec przez bagno i pozabijać przeciwników oraz pozbierać przedmioty. Znajduje się tu również kilka motylów międzywymiarowych, z których otrzymasz korbę motoryki, księżycowy kamień nowiu przymierza, ustabilizowany alchemiczny wzmacniacz oraz korbę zrównoważenia. Pamiętaj, że po drugiej stronie bagna znajduje się droga do Stargazera (5). Jeśli żółty lub czerwony motyl znikną, zanim je zabijesz, możesz przy nim odpocząć, by znowu się pojawiły.

Przemierzając bagno nie zapomnij pójść za wieżę (6). Leży tam skrzynka, w której znajdziesz wymyślną kolekcję Venigniego. Zanieś ją Pulcinelli, by rozszerzyć ofertę jego sklepu.


Droga do bossa lokacji

Gdy zbierzesz wszystkie przedmioty z bagna, wróć na wieżę, do miejsca, gdzie znajdowała się mechaniczna balista. Zobaczysz tam drabinę (7) - zejdź nią w dół i przejdź dalej.

Dojdziesz do dwóch mostów. Podczas przechodzenia przez pierwszy poczujesz duży wstrząs, który według Geminiego dochodzi z Kratu Centralnego. Na końcu będziesz mieć do wyboru dwie drogi.Po prawej stronie (8) spotkasz początkującego badacza Hugo, który stoi przed zamkniętą Jaskinią Pustelnika. Porozmawiaj z nim, by otrzymać list gończy za Alidoro oraz stary zaszyfrowany pojemnik. Droga z lewej (9) prowadzi natomiast do Stargazera, za którym znajduje się wejście do walki z bossem lokacji.

Następnie: Lies of P - Krat Centralny: powrót, Peron

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Lies of P - Bagno Beznadziei (1)

Read this next