Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lies of P - Krat Centralny: początek

Rozpoczynamy grę i przechodzimy przez Krat Centralny.

Krat Centralny jest pierwszą lokacją w grze Lies of P. Jest to etap samouczkowy, ale mimo to obfituje w wyzwania.

Po wybraniu preferowanego stylu walki i wyjściu z pociągu skręć w lewo. Spotkasz tam kilka marionetek. Pokonaj je, a następnie wejdź drzwiami na dworzec. Przed wielką statuą zobaczysz rozświetlony przedmiot - ogniwo pulsu (1). Podnieś je, aby odblokować możliwość leczenia ran.

Przejdź za statuę i pokonaj znajdujących się tam przeciwników. Idź dalej. Staniesz przed głównymi drzwiami, które okażą się zamknięte. Aby znaleźć klucz, musisz skręcić w prawo (2).

Idąc w prawo zobaczysz dwie kolejne marionetki. Jedna z nich stoi na górze schodków i trzyma pistolet. Podbiegnij do niej, w razie potrzeby blokując nadchodzący strzał gardą i zabij ją. Następnie rozpraw się z drugą marionetką, która zdążyła już wstać z ziemi. Zanim pójdziesz dalej, zejdź ze schodów i skręć w prawo (3).

Trafisz do małego pomieszczenia. Uwaga! Tuż za wejściem po lewej stronie ukrywa się marionetka - zablokuj nadchodzący atak, by uniknąć obrażeń. Podnieś leżący tam przedmiot - Termit - i wyposaż go do swojego pasa. Następnie wróć na schody i przejdź dalej.

Idź dalej i pokonaj znajdujące się na drodze marionetki. Kiedy dojdziesz do drugiego przeciwnika obróconego plecami, zachowaj ostrożność. Za ścianą po lewej (4) schowana jest marionetka, która zaatakuje cię z zaskoczenia. Kiedy już się z nimi rozprawisz, skręć w prawo (5).

Gdy zejdziesz ze schodów zobaczysz stronę samouczka, która podpowie ci, by otworzyć znajdujące się przed tobą drzwi. Jest to skrót do głównego holu stacji. Zanim jednak tam wrócisz, musisz zmierzyć się z dużą marionetką (6), który posiada klucz do drzwi głównych. Jest to pierwszy wymagający przeciwnik. Staraj się unikać jego ataków i wyprowadzać 1-2 ciosy w kontrataku. Możesz użyć także wyekwipowanego wcześniej Termitu.

Po pokonaniu marionetki przejdź przez otwarty wcześniej skrót a następnie skieruj się do głównych drzwi. Otwórz je za pomocą zdobytego klucza, by przejść do kolejnej lokacji - Placu Kratu Centralnego.

Następnie: Lies of P - Plac Kratu Centralnego, droga do Hotelu Krat

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Read this next