Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Lies of P - Bezimienna marionetka: walka z bossem

Jak pokonać bezimienną marionetkę.

Bezimienna marionetka jest ostatnim bossem fabularnym w grze Lies of P. Walka z nim jest jednak opcjonalna. Aby zmierzyć się z bezimienną marionetką, musisz odmówić Geppetto po zabiciu Simona Manusa i przejściu do Otchłani.


Na tej stronie:


Bezimienna marionetka: pierwszy etap

Bezimienna marionetka używa dużego miecza, jednak korzysta z dwóch różnych stylów walki. W pierwszym z nich wykonuje wolniejsze, bardziej zamaszyste ruchy. Dodatkowo, po wykonaniu serii ciosów odkłada miecz na ramię, co sygnalizuje możliwość kontrataku.

Drugi styl jest znacznie szybszy niż poprzedni. Przerwy pomiędzy atakami są mniejsza, a sama marionetka staje się bardziej zwinna. Tym razem zakończenie serii sygnalizowanie jest skierowaniem miecza na zewnątrz, w stronę ziemi.

Gdy zobaczysz złote cząsteczki dookoła marionetki, oznacza to, że zmieniła styl. Zazwyczaj odskakuje wtedy do tyłu lub podnosi miecz ku górze.

Gdy Bezimienna marionetka straci część swojego życia, będzie mogła się uleczyć za pomocą ogniwa pulsu. Może to nieznacznie przedłużyć walkę, ale nie śpiesz się. Możesz również spróbować bardzie agresywnego podejścia - wtedy boss nie będzie miał czasu, by się wyleczyć.


Bezimienna marionetka: drugi etap

Gdy zbijesz cały pasek życia marionetki, przejdzie ona do drugiej fazy. Podobnie, jak w przypadku Króla Marionetek lub Laxasii, jest ona znacznie trudniejsza i wymaga skupienia.

W drugiej fazie walki Bezimienna marionetka staje się znacznie bardziej agresywna. Jej ataki otrzymują zwiększony zasięg, są znacznie szybsze, a przerwy pomiędzy atakami są krótsze.. Skup się na unikach lub blokuj nadchodzące ciosy - możesz spróbować gardy doskonałej, ale nawet

Podobnie, jak w przypadku pierwszego etapu, Bezimienna marionetka posiada dwa style walki. Korzysta z tego samego miecza, który może teraz rozdzielić na dwa. Tak samo jak wcześniej, obserwuj przeciwnika, a gdy zobaczysz złote cząsteczki, oznaczać to będzie zmianę broni.

Jednym z nowych ataków jest nabicie na miecz. Marionetka, trzymając w dłoni cały miecz, przygotowuje się do ataku. Tuż przed szarżą jej oczy zapulsują światłem. To idealny moment, by odskoczyć do tyłu - dzięki temu unikniesz obrażeń.

Bezimienna marionetka potrafi teraz wyskoczyć w górę, by po chwili spaść w to samo miejsce, tworząc na ziemi trzy szczeliny w stożku, które po chwili dodatkowo wybuchną. Zablokuj atak, po czym przesuń się lekko w bok, by nie otrzymać obrażeń od drugiego wybuchu.

Jednym z silniejszych ataków jest szarża furii podczas dzierżenia przez marionetkę dwóch mieczy. Krzyżuje ona wtedy swoje ramiona i kuca, a po chwili wykonuje bardzo szybką szarżę. Wyczucie gardy doskonałej może być dość problematyczne, na szczęście możesz dość łatwo uniknąć ataku odskakując lub biegnąc na bok.

Podczas walki jednym mieczem marionetka może wykonać pojedyncze pchnięcie. Tuż po nim wykonaj szybki odskok na bok - w innym wypadku otrzymasz obrażenia od promienia, który wystrzeli z miecza.

Kolejnym atakiem, na który należy zwrócić uwagę, jest zamaszysty ruch podpalonym mieczem. Z uwagi na bardzo duży zasięg ataku, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie zwykłe lub perfekcyjne zablokowanie.

Podobnie, jak w przypadku pierwszej fazy, po wytrąceniu marionetki z równowagi możesz wyprowadzić śmiercionośny atak. Pamiętaj jednak o tym, by od razu odbiec na bezpieczną odległość - chwilę po zadaniu obrażeń marionetka wybuchnie, zadając obrażenia.

Bezimienna marionetka wyskakując w górę może zrobić to również na mniejszą wysokość - wbija wtedy miecz w ziemię, tworząc wybuch dookoła siebie. Atak jest jednak dość prosty do zablokowania gardą doskonałą. Jeśli jednak boisz się, że się nie uda - po prostu go zablokuj.

Ostatnim silnym uderzeniem jest atak furii podczas używania pojedynczego miecza. Marionetka podnosi broń do góry, po czym uderza nią o ziemię, wypuszczając ścianę energii. Atak jest ładowany przez dłuższą chwilę, przez to bardzo łatwo odbić go gardą doskonałą, by całkowicie uniknąć obrażeń. Możesz również zrobić zwykły odskok na bok.


Nagrodami za pokonanie Bezimiennej marionetki są:

  • ergo bezimiennej marionetki,
  • 17 801 ergo.

Spis treści: Lies of P - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Lies of P - Simon Manus, Ręka Boga: walka z bossem

Read this next