Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Inside - etap 4: Fabryka

Jak oszukać strażników i ukończyć sekcję z wózkiem.

Czeka Cię tu wiele niebezpieczeństw i kilka zagadek, choć nie ma tu ukrytych sekretów. Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak poradzić sobie ze wszystkimi przeszkodami na Twojej drodze.

Fabryka: opis przejścia

Zaraz po wejściu do budynku fabryki, spadniesz przez podłogę na niższe piętro i natkniesz się na niepokojący obrazek. Otępieni ludzie stoją w kolejce, a kamera z reflektorem sprawdza, czy nikt nie odbiega od normy.

Czym prędzej stań w kolejce między innymi i naśladuj ich ruchy. Kiedy idą – idź. Kiedy się zatrzymują – zatrzymuj się z nimi.

Kiedy wejdziesz w obszar wyznaczony żółtymi liniami, trzeba będzie wykonać specjalną akcję:

  • W pierwszym trzeba będzie podskakiwać z innymi.
  • W drugim trzeba będzie obrócić się w tył wraz z innymi.

Ważne, by wykonywać daną akcję tylko wewnątrz wyznaczonego obszaru.

Idź dalej w prawo. W pewnym momencie natkniesz się na strażnika z psem, który wyczuwa, że coś jest nie tak. Nie zwlekaj zbyt długo – uciekaj, nim pies rzuci się na Ciebie.

Po chwili wyskoczysz przez okno i znajdziesz się w kolejnej hali. Tu również pojawi się pies, a więc uciekaj dalej, aż wyskoczysz przez kolejne otwarte okno. Celuj w wiszące z wózka urządzenie do sterowania umysłami.

Po podpięciu do urządzenia możesz sterować niewolnikiem znajdującym się u góry. Wykorzystaj go, by przesunął wózek wraz z Tobą.

Zatrzymaj się nad podwyższeniem i zeskocz. Musisz tu przesunąć czerwoną skrzynię na płytę naciskową po prawej stronie, by otworzyć przejście. Jeżeli zatrzymasz wózek w innym miejscu, nie będzie można łatwo wrócić i podpiąć się do urządzenia.

Gdy już ustawisz czerwoną skrzynię na płycie naciskowej, wróć i podepnij się do urządzenia. Możesz teraz kontynuować w prawo z pomocą niewolnika pchającego wózek. Następna zagadka jest odrobinę bardziej skomplikowana.

Najpierw podsuń wózek do końca w prawo. Niech sterowany przez Ciebie człowiek wejdzie na wózek i podskoczy, podłączając się do drugiego urządzenia do sterowania umysłami (1). Pojawi się drugi niewolnik. Niech przepchnie wózek tak, by znalazł się nad podwyższeniem oraz przy platformie naciskowej (2). Następnie, niech wejdzie po wózku na górę i stanie na płycie naciskowej (3).

Możesz teraz odłączyć pierwszego niewolnika od maszyny. W tym celu zeskocz na dół. Pokieruj odpiętym niewolnikiem z powrotem do wózka. Możesz teraz przejechać dalej.

W następnym pomieszczeniu ustaw się jak najbliżej lewej krawędzi prostokątnego otworu w podłodze. Trzeba będzie zeskoczyć na dół, ale najpierw pokieruj niewolnika do dźwigni po prawej (4). Kiedy właz się otworzy, puść dźwignię i zeskocz, nim właz się zamknie (5).

Kiedy znajdziesz się już w wodzie, zanurkuj. Po lewej stronie znajdziesz zaklinowaną paletę. Złap ją i pociągnij w prawo, by wypłynęła na powierzchnię.

Możesz teraz wypłynąć i przepchnąć paletę w prawo, do końca zbiornika. Zbudujesz w ten sposób prowizoryczną kładkę, która pozwoli Ci wyjść z wody. Idź dalej do pomieszczenia z czerwonym przełącznikiem. Jesteś teraz w Metrze.

Następnie: Inside – etap 5: Metro

Spis treści: Inside - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Inside – etap 3: Miasto

O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.

Komentarze