Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hideo Kojima zapewnia, że Ground Zeroes można przechodzić wiele razy

„To już nie jest liniowy tytuł jak w przeszłości.”

Hideo Kojima, popularny japoński producent odpowiedzialny za serię Metal Gear, bronił długości rozgrywki Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes we wpisie na Twitterze.

Przypomnijmy: magazyn Game Informer ujawnił wczoraj, że tytuł stanowiący wstęp do The Phantom Pain ukończyć można w zaledwie dwie godziny, o ile skoncentrujemy się na głównym zadaniu.

„MGSV Ground Zeroes zawiera główną misję oraz pięć operacji pobocznych (and. Side Ops)” - napisał Kojima. „Wszystkie misje obejmują elementy takie jak »Trial Records«, gdzie gracze mogą rywalizować z innymi w sieci. To już nie jest liniowy tytuł jak w przeszłości.”

„Ground Zeroes oferuje wolność wyboru ścieżki i stylu gry. Mamy nadzieję, że użytkownicy będą wielokrotnie powtarzać zabawę bez znudzenia” - dodał.

„Uważam, że ludzie będą zadowoleni z »czasu gry« w Ground Zeroes i nie będą się przejmować »czasem ukończenia«, co jest standardem w liniowych produkcjach.”

Ground Zeroes to samodzielny tytuł na konsole obu generacji, służący za prequel i wprowadzenie do „pełnoprawnego” The Phantom Pain. Premiera 20 marca.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze