Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Final Fantasy 15 wkrótce z opcją 1080p60 na PS4 Pro

Plus: poprawki w 13 rozdziale.

Square Enix przeprowadziło dzisiaj kolejną transmisję z cyklu Active Time Report, ujawniając plany na nadchodzące aktualizacje do Final Fantasy 15.

Jak podsumował serwis Gematsu, już 21 lutego stosowna łatka wprowadzi między innymi wsparcie dla natywnej rozdzielczości 1080p przy 60 klatkach na sekundę na PS4 Pro (docelowo, zapewne nie zabraknie spadków).

Wydawca „Power Rangers” zgłosił zastrzeżenia do strojów z DLC

Obecnie dostępne na nowej konsoli tryby obrazu obejmują szachownicowe skalowanie do 1800p z usprawnieniami w oprawie lub też standardowe 1080p30.

Aktualizacja debiutująca 21 lutego to także wprowadzenie zadań z ograniczeniem czasowym (na początku polowania, później także inne typy), podniesienie maksymalnego poziomu doświadczenia do 120 (obecnie 99), zwiększenie miejsca na zdjęcia do 200 (obecnie 150), a także opcja korzystania z odtwarzacza muzyki na grzbiecie Chocobo.

Na 28 marca zaplanowano kolejną łatkę, która zmodyfikuje między innymi fabułę, krytykowaną przez część graczy.

Zmiany dotkną rozdziału 13, gdzie otwarty świat zamienia się na nieco bardziej liniowe poziomy, z częstym naciskiem na skradanie, które nie przypadło wszystkim do gustu. Teraz przez krótki moment zagramy nawet jako Gladiolus.

Przypominano także o datach premiery dla dodatków DLC. Co interesujące, planowane pierwotnie na 21 lutego kostiumy dla głównych bohaterów zostały przełożone, z powodu pretensji zgłaszanych przez wydawcę nowego filmu „Power Rangers”.

Zamiast tego w tym dniu pobierzemy za darmo broń (Boost Sword), wędkę (Dragon Mod) oraz kołowrotek (Aviol).

Episode Gladio, gdzie wcielimy się w tytułowego bohatera, zadebiutuje 28 marca, a ważną rolę ma odegrać także Cor Leonis, jedna z postaci pobocznych z głównej kampanii.

Kolejne rozszerzenie - Episode Prompto - ukaże się trzy miesiące później, w czerwcu. To obecnie wszystkie ujawnione detale na temat tego DLC.

Square Enix eksperymentuje także z innymi rozwiązaniami, jak możliwość opuszczenia samochodem ustalonej ścieżki i swobodne jeżdżenie po przygotowanym świecie.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze

More News

Najnowsze artykuły