Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Evolve - kampania Evacuation w szczegółach

Tryb losowo generowanych zmagań.

Turtle Rock Studios ujawniło nowy tryb rozgrywki w kooperacyjnej strzelance Evolve - kampanię Evacuation.

Przykładowa struktura kampanii

Akcja toczy się tu na pięciu mapach (z puli dwunastu), w czasie pięciu wirtualnych dni. Gracze - jako łowcy lub potwór - otrzymują określone zadania do wykonania, wybierane losowo przed startem rozgrywki.

Zwycięska strona konfliktu może liczyć na bonus na następnej mapie. Ludzie otrzymają na przykład potężniejsze bronie, a monstrum - morderczych pomocników.

Evacuation zostanie podzielone dodatkowo na mniejsze tryby, w zależności od wybranej mapy. Opcja zabawy Nest będzie wymagała zbierania jaj, zanim wyklują się z nich potwory. Jest też Rescue, gdzie musimy uwolnić kolonistów, zanim zje ich lokalna fauna.

Listę uzupełnia Defend, gdzie łowcy desperacko bronią lądowiska podczas tankowania statku, a Goliath atakuje ich wraz z hordami podkomendnych potworów.

Twórcy zapewniają, że różnych wariantów rozgrywki jest ponad 800 tysięcy, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie możliwe rotacje map, mniejsze tryby czy bonusy uzyskiwane za wygrane. Warunki potyczki będą zmieniały się losowo wraz z rozpoczęciem każdego meczu.

Evolve ukaże się 10 lutego na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Poniżej cztery nowe zwiastuny, objaśniające tryb Evacuation i warianty rozgrywki.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze