Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 od dziś z Pakietem Brutalności. Spora aktualizacja już w grze

Choć na razie tylko na PC.

Techland wypuścił na PC obiecywaną, dużą aktualizację Dying Light 2. Jednym z kluczowych elementów patcha o numerze 1.2 jest Pakiet Brutalności.

Pod wspomnianą nazwą kryje się zwiększenie poziomu brutalności w walce wręcz. Od teraz trafienia bronią ostrą są precyzyjniejsze, co pozwala łatwiej odrąbywać części ciała wrogów lub przecinać ich na pół w poziomie lub pionie.

Jest też więcej krwi: posoka rozpryskuje się teraz na ziemi, a gdy znajdziemy się blisko oponenta, także na naszym ekranie. Poza tym dodano interaktywność zabitych przeciwników, których zwłoki reagują na pośmiertne ciosy i obrażenia. Do tego poprawiony wygląd krwi z nowym efektem plam na nieprzyjaciołach.

Zobacz na YouTube

Inne najważniejsze zmiany i nowości wprowadzone w aktualizacji 1.2:

  • usunięto wszystkie znane przypadki występowania tak zwanego deathloop, czyli usterki, która blokuje postać gracza w śmiertelnej pętli;
  • wyeliminowano błędy, które uniemożliwiały realizację kilku zadań;
  • ulepszono stabilność gry - rozwiązano na przykład problemy prowadzące do wyłączania produkcji oraz kłopoty z czarnym ekranem wczytywania w określonych sytuacjach, w tym trybie kooperacji;
  • czwarty poziom pościgu jest teraz trudniejszy;
  • zwiększono zasięg wykrywania u Wyjca;
  • ulepszono działanie zmysłu przetrwania - opcji można użyć zaraz po otrzymaniu ciosu lub wykonaniu określonych ruchów parkourowych;
  • w menu gry dodano między innymi zakładkę z ustawieniami dostępności;
  • usunięto błąd, który powodował, że wróg nie reagował poprawnie na innych graczy, nie zmieniając zachowania;
  • teraz łatwiej jest zauważyć Banshee i Chargery wśród innych zarażonych;
  • dodano tak zwane ustawienia wstępne - gra automatycznie optymalizuje poziom jakości grafiki pod kątem posiadanego sprzętu;
  • ulepszono tak zwane cache'owanie DirectX 12, dzięki czemu produkcja działa płynniej przy pierwszym uruchomieniu;
  • różne poprawki w potyczce z finałowym bossem - między innymi skrócono fabularne sceny między poszczególnymi fazami walki;
  • udoskonalono animacje typu ragdoll;
  • usunięto technologię AVX, co eliminuje kłopoty z zawieszaniem się gry podczas pierwszego włączania tytułu.

Pełna lista wprowadzonych zmian i nowości dostępna jest we wpisie na oficjalnej stronie Dying Light 2. Patch na razie pojawił się tylko na PC, na konsole trafi w najbliższych dniach.

Read this next