Dying Light 2 - Klucz do człowieczeństwa: znajdź płytę
Płyta dla naukowca.
Wiele misji w Dying Light 2 rozgrywa się w nocy, tak jak Klucz do człowieczeństwa. Pora dnia zmieni się, gdy tylko zaakceptujesz to zadanie - pamiętaj o tym.
Uwaga: w tej misji trudno uniknąć walki z zarażonymi w budynku, do którego trafisz. Dlatego warto zabrać zapas apteczek i dobrą broń.
Na tej stronie:
Początek misji
By rozpocząć to zadanie, musisz porozmawiać z młodym chłopakiem (1) na dachu nieopodal miejsca, w którym łączą się trzy fragmenty dzielnicy. Przyjmij misję, a nastanie noc.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/zp15czlowieczenstwo1.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Udaj się do wyznaczonego celu. Do budynku wejdziesz - jak to często bywa - przez dach (2).
![](https://assetsio.gnwcdn.com/zp15czlowieczenstwo2.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
W środku zejdź po drabinie i skradaj się. Wyeliminuj wroga za zabitymi deskami drzwiami i spójrz na dół. Musisz kierować się do dużego pomieszczenia (3). Na dole jest sporo wrogów, więc uważaj.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/zp15czlowieczenstwo3.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Gdzie jest płyta
W pomieszczeniu musisz zniszczyć deski (4) blokujące przejście. To ściągnie uwagę wrogów, więc przygotuj się do walki.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/zp15czlowieczenstwo4.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Za drzwiami po lewej trafisz na kolejne drzwi. Otwórz zamek wytrychem (to łatwe wyzwanie), a płytę kompaktową znajdziesz w torbie (5). Nie zapomnij przeszukać całego pomieszczenia, gdyż jest tu sporo przedmiotów.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/zp15czlowieczenstwo5.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Z płytą idź do kościoła, na bazar. Przed budynkiem znajdziesz ojca zleceniodawcy (6). Porozmawiaj z nim.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/zp15czlowieczenstwo6.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Gdy przekażesz mu płytę, misja się zakończy.
Następnie: Dying Light 2 - Wartość sentymentalna: odzyskaj pozytywkę
Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Dying Light 2 - Teraz twój ruch: dostawca, pojemniki GRE