Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Demon's Souls - Wewnętrzny dziedziniec (1-3): przekroczenie mgły, brama

Otwieramy główną bramę.

Wewnętrzy dziedziniec jest lokacją w Demon's Souls, która wymaga wysokopoziomowej postaci, gdyż wrogowie w tej części Bolaterskiego Pałacu są bardziej wymagający. Co więcej, aby dotrzeć do tego miejsca należy wcześniej:

  • pokonać bossa: Rycerza z wieży;
  • pokonać jednego z arcydemonów, np. Smoczego boga, gdyż dopiero, gdy posiądziesz duszę arcydemona, będziesz mógł przekroczyć mgłę, która blokuje dostęp do Wewnętrznego dziedzińca .

Lokacja: Boletarski Pałac - Wewnętrzny dziedziniec (Region 1-3)

Kiedy dotrzesz do fontanny (1), zaatakują cię wilki. Po prawej stronie znajduje się ukryta uliczka (2), w której odnajdziesz zamknięte drzwi. Aby je otworzyć, potrzebujesz Zakrwawionego żelaznego klucza. Jak zdobyć ten przedmiot, opisujemy poniżej - patrz punkty: 6-7. Wróć do tego miejsca, gdy zdobędziesz klucz.

Kieruj się w stronę schodów. Ostrożnie wejdź po stopniach, gdyż do góry znajduje się pułapka. Ogniste głazy (3) potoczą się ze schodów, gdy tylko podejdziesz bliżej. Schowaj się za rogiem budynku, aby uniknąć obrażeń.

Idź w górę schodów. Brama zostanie zamknięta. Musisz odnaleźć inne przejście.

Schodząc po schodach, wejdź w alejkę znajdującą się po lewej stronie (4). Tam pokonaj dwóch wrogów i zejdź po wąskich schodach do korytarza, którym dotrzesz do wysokich schodów, na których czeka na ciebie kolejna pułapka - ognista kula (5).

Wejdź na kilka stopni i poczekaj, aż kula zacznie się toczyć po schodach. Wówczas zawróć i ukryj się. Wchodząc do góry, uważaj na czających się w bocznych uliczkach przeciwników, którzy mogą cię zajść od tyłu.

Kiedy wejdziesz na górę, zaczną do ciebie strzelać kusznicy. Na prawo znajduje się pomieszczenie, w którym mógłbyś się ukryć, ale roi się tam od wrogów. Spróbuj więc pojedynczo ich wywabić na schody i tam z nimi walczyć. Wówczas nie dosięgną się bełty kuszników. Na piętrze budynku odnajdziesz Mętniaka, handlarza.

Kieruj się w stronę mgły (6). Kiedy ją przekroczysz, przygotuj się na walkę z rycerzem w korytarzu.

Przejdź na drugi koniec korytarza, a znajdziesz na tarasach. Wchodząc na górne poziomy, uważaj na grupy wrogów, którzy ciebie oczekują. Na ile to możliwe, wywabiaj pojedynczo przeciwników. Walka ze wszystkimi nieprzyjaciółmi skończy się fatalnie.

Gruby przeciwnik w stroju urzędnika ma przy sobie Żelazne kółko na klucze. Koniecznie zabierz ten przedmiot. Umożliwi ci bowiem otwarcie drzwi, które znajdują się przed areną walki z bossem, Rycerzem z wieży, w lokacji Ścieżka Pana - spójrz na drzwi na prawo od punktu 8. Wewnątrz odnajdziesz Biorra, który może pomóc ci w walce z kolejnym bossem, Penetratorem, a także Zakrwawiony żelazny klucz, którym otworzysz bramkę do ukrytej uliczki (2).

Kiedy uporasz się ze wszystkimi przeciwnikami, wejdź po schodach na wieżę (7). Wchodząc, uważaj na kolejny płomienny głaz. Gdy będziesz na górze, obejdź wieżę i przejdź przez kolejne korytarze.

Dotrzesz do tarasu, z którego możesz przejść do kolejnych części lokacji. Zejdź po wąskich schodach (8), a potem pokonaj wrogów w ciasnym korytarzu. Idąc dalej, dotrzesz do bramy (9), którą zamknął przed tobą jeden z przeciwników, ale teraz znajdujesz się po drugiej stronie.

Zajdź wroga od tyłu i zadaj mu po cichu cios w plecy. Gdy go pokonasz, szybko przekręć dźwignię (10) i otwórz wrota, by uratować Ostravę z Boletarii. Pokonaj wrogów, którzy ścigają twojego kompana. Ostrava pojawi się w tym miejscu, jeśli pomogłeś mu wcześniej w lokacjach: Bramy Boletarii i Ścieżka Pana.

Otwierając bramę (9), utworzysz skrót do ostatniego klińca, więc jeśli chcesz wrócić do Spójni, to teraz jest najlepszy moment.

Idź główną drogą, a dotrzesz do potężnych schodów (11), za którymi znajduje się arena walki z bossem: Penetratorem. Na schodach i przed czekają na ciebie przeciwnicy, w tym trzech trudnych do pokonania rycerzy. Nie wdawaj się więc w walkę bezpośrednią. Postaraj się wywabiać wrogów pojedynczo. Możesz też spróbować przebiec obok nieprzyjaciół, ale nie jest to łatwe zadanie, gdyż oponenci mogą cię łatwo osaczyć.

Następnie: Demon's Souls - Bagno smutku (5-2): zatrucie, unieruchomienie, skrót wokół bagien

Spis treści: Demon's Souls - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Demon's Souls - Ścieżka rytualna (4-2): duchy, żniwiarze

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Demon's Souls

PS5, PS3

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Editor

Marcin jest koordynatorem działu poradników.
Komentarze