Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Child of Light to „płynna i elegancka gra, hołd dla klasycznej sztuki ilustracji”

Projektanci z Ubisoft Montreal opowiadają o procesie powstawania dwuwymiarowego RPG.

Twórcy Child of Light opublikowali materiał wideo, w którym opowiadają o tworzeniu tej produkcji, o inspiracjach i oprawie graficznej.

- To dwuwymiarowe RPG osadzone w baśniowym świecie - powiedział Patrick Plourde, dyrektor kreatywny projektu. - Wygląd gry to efekt inspiracji sztuką złotej ery ilustracji.

- Child of Light to poemat, w który możesz zagrać - dodał scenarzysta Jeffrey Yohalem.

Bohaterką jest księżniczka Aurora, która budzi się w tajemniczej, fantastycznej krainie. Musi wrócić do domu, podczas podróży spotka nowych przyjaciół i wiele niebezpieczeństw. Starcia stoczymy w systemie turowym.

Artyści wzorują się przede wszystkim na dziełach ilustratorów z pierwszej połowy dwudziestego wieku takich jak Edmund Dulac i John Bauer. Kładą nacisk na efekt akwareli, by wywołać wrażenie „przebywania w śnie”.

- To bardzo płynna i elegancka gra, hołd dla klasycznej sztuki ilustracji - stwierdziła Salome Strapazzon, główny grafik.

Child of Light zadebiutuje 30 kwietnia. Na PlayStation 3, PS4 i PC będzie dostępne w wersjach pudełkowych i cyfrowych. Pozostałe platformy docelowe to Xbox 360, Xbox One i Wii U - ich posiadacze otrzymają wyłącznie wydanie cyfrowe.

O autorze

Awatar Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Komentarze