Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Beta Diablo 4 za mięsnego „burgera”. KFC startuje z akcją

Niestety nie w Polsce.

KFC oraz Blizzard ogłosiły, że w ramach nowej promocji każdy, kto zakupi nietypowego „burgera” z dodatkowym mięsem zamiast bułki otrzyma dostęp do bety Diablo 4. Niefortunnie dla graczy z Polski oferta dostępna jest tylko dla klientów w USA.

Potrawa nazwana „Double down” przypomina typowego cheeseburgera z serem, bekonem i sosem, ale bułkę zastąpiono dwoma filetami smażonego kurczaka. Jak informuje serwis Wowhead, kanapkę można zamówić do 18 marca w restauracjach lub poprzez aplikację. Sesja zamkniętych testów beta planowana jest na dni 17 - 19 marca. Obowiązuje limit jednego kodu dostępu na osobę.

Jeśli nie mamy znajomych w Stanach Zjednoczonych, którzy mogliby zakupić danie, a potem podzielić się z nami kodem, to druga i w pełni otwarta sesja testowa planowana jest na weekend 24 do 26 marca. Co ciekawe, nie jest to pierwsza tego typu akcja promocyjna. Wcześniej Burger King Japan wypuściło w Kraju Kwitnącej Wiśni kanapkę Lilith Spicy Tomato Double Whopper, nawiązującą w nazwie do głównej antagonistki Diablo 4.

Jako ciekawostkę można dodać, że Double down nie jest nowym produktem. Danie zostało zapowiedziane po raz pierwszy w 2010 roku, początkowo jako żart primaaprilisowy, ale potem faktycznie trafiło do ograniczonej czasowo sprzedaży. Potrawa stała się swego rodzaju memem w USA, a w serwisie YouTube pojawiło się mnóstwo filmów prezentujących recenzje lub po prostu konsumpcję kanapki.

Z czasem słynny fastfood zawitał także do innych krajów w Afryce, Azji i Europie, jednak nie zdarzyło mu się jednak do tej pory trafić do Polski. Na przestrzeni lat „Double down” zdobyło zarówno wielu zwolenników, jak i licznych przeciwników, wskazujących między innymi na bardzo wysoką kaloryczność (ok. 610 kcal na średnio 250 gram produktu). Niemniej, według informacji finansowych KFC nietypowe danie w momencie pojawienia się w sprzedaży zawsze było bestsellerem.

Read this next