Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Valhalla - Zapuszczanie korzeni: najazd na klasztor

Zdobywanie zasobów i pierwszy napad.

Po krótkiej misji Chłodne powitanie pora na poważne zadanie. Na początku musisz udać się do Gunnara, kowala, którego już poznaliśmy w Norwegii. Jego namiot (1) jest niedaleko rzeki. Tam później zbudujesz dla niego kuźnię.

Porozmawiaj z Gunnarem, a poprosi cię o zdobycie zasobów. Są to przedmioty niezbędne do rozbudowywania Kruczej Przystani, a zdobywać można je poprzez Najazdy na klasztory. Udaj się do swojej łodzi, by wyruszyć na grabież.

Otwórz mapę i zaznacz najbliższy klasztor (2). Cele te oznaczone są czerwonymi ikonami skrzyżowanych toporów.

Podróż trwa krótko. Gdy zbliżysz się do celu i do miejsca oznaczonego żółtym okręgiem na wodzie (3), wciśnij przycisk aktywacji Najazdu, a następnie wysiadaj z łodzi i skieruj się ścieżką prowadzącą pod górę, do klasztoru. Przygotuj się do walki.

Ze strażnikami zmierzysz się przed pierwszym kościołem. Po walce, albo nawet w trakcie, gdy twoi kompani zajmują się oponentami, zniszcz drewniane drzwi (4) ciosem i wejdź do środka.

Zobaczysz wielką złotą skrzynię (5). Tak wyglądają skrzynie z zasobami budowlanymi. Do ich otwarcia zawsze potrzebujesz pomocy jednego wikinga, by razem odsunąć ciężkie wieko.

Już zawartość jednej skrzyni wystarczy, ale skoro jesteśmy już na miejsu, warto też zdobyć zasoby z drugiej. Na radarze położenie zasobów jest symbolizowane ikoną beczki (6). Udaj się w tym kierunku, walcząc po drodze z żołnierzami. Otwórz drzwi z pomocą towarzysza, a potem pokonajcie strażników w środku (7).

Po złupieniu drugiej skrzyni zobaczysz komunikat o zakończeniu Najazdu. Możesz teraz spokojnie wracać na łódź i popłynąć do Kruczej Przystani.

Wysiądź z łodzi w wiosce i podejdź do Gunnara. Wejdź w interakcję z tabliczką (8), by z opisaną ilośc zasobów zbudować kuźnię (9).

Po zbudowaniu kuźni i rozmowie z kowalem wracaj do głównej hali, by spotkać się z Sigurdem. Trafisz do swojej własnej komnaty. Po rozmowie przyjrzyj się różnym jej elementom - choćby skrzynce na listy (10), z której będziesz pobierać później zadania poboczne.

Zbadaj też łóżko na sam koniec, a potem wyjdź z budynku i przejdź w stronę stajni, by znowu porozmawiać z Sigurdem. To zakończy misję.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - By służyć światłości: Siedziby Ukrytych i skok wiary

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Chłodne powitanie: walka z bandytami

Komentarze