Wiedźmin 3 - Znak Aard: fala uderzeniowa

Jak używać i wzmocnić.

Aard to jeden z dwóch typowo ofensywnych Znaków w grze Wiedźmin 3. Rzucając go, Geralt wymierza w przeciwników falę uderzeniową.

Na tej stronie:

Działanie Aard

Oto najważniejsze cechy Znaku:

  • Wywołana przez Aard kinetyczna moc jest w stanie co najmniej wytrącić przeciwników z równowagi, a w najlepszym przypadku zwalić ich z nóg, pozwalając na szybkie wykończenie
  • Geralt nie jest w stanie przewrócić Znakiem Aard dużych przeciwników, np. cyklopów czy golemów - są po prostu zbyt ciężcy
wiedzmin_3_aard_1
  • Znak ten nie działa na przeciwników z tarczami
  • Aard może zgasić płomienie, zniszczyć niektóre przedmioty (np. beczki lub płoty), a także oddziaływać na inne elementy w świecie gry (np. ciała powieszonych na gałęziach ludzi)
  • Ten Znak jest potrzebny do otwierania spróchniałych drewnianych drzwi lub wyburzania podniszczonych ceglanych ścian. Takie elementy zawsze zaznaczone są na czerwono podczas korzystania z wiedźmińskich zmysłów
wiedzmin_3_aard_3

Alternatywny tryb Aard to krąg kinetyczny, który działa na wszystkich przeciwników wokół. Dowiedz się więcej na naszej stronie o alternatywnych trybach Znaków.

Jak rozwijać Aard

Z pewnością warto zainwestować punkty rozwoju w zdolność Daleki Aard, która zwiększa jego zasięg i pozwala zaatakować duże grupy wrogów.

Moc Aard i Fala uderzeniowa to dobre pomysły, jeśli nastawiasz się na grę głównie za pomocą tego Znaku, bo mocno zwiększają jego skuteczność. Nie polecamy natomiast kupowania umiejętności alternatywnej Krąg Aard - przydaje się ona, kiedy zostaniesz otoczony, ale jeśli niezbyt często dajesz się otoczyć, nie jest zbyt użyteczna.

Następnie: Wiedźmin 3 - reset umiejętności, eliksir oczyszczenia

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 3 - maksymalny poziom postaci

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor  |  PrzemWan

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami