Wiedźmin 3 - Przyjacielska przysługa

Spotkanie z Keirą Metz - zadanie poboczne w Velen.

Zadanie Przyjacielska przysługa jest jedną z misji pobocznych w grze Wiedźmin 3. Jest ono dostępne u Keiry (1) po wykonaniu dla niej misji o nazwie Mysia wieża.

058_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_velen_przyjacielska_przysluga_keira

Kobietę znajdziesz jak zwykle w jej chacie, ulokowanej na północ od wsi Podgaje (2).

059_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_velen_przyjacielska_przysluga_keira

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Na tej stronie:

Odnajdź składniki z zaginionego transportu

W trakcie rozmowy kończącej to zadanie Keira poprosi cię o odnalezienie składników znajdujących się w zaginionym transporcie. Jeśli zgodzisz się na jej propozycję, to udaj się na północ (3).

060_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_velen_przyjacielska_przysluga_keira

Na drodze skorzystaj z wiedźmińskiego zmysłu, aby odnaleźć ślady kół wozu (4). Będą prowadzić w głąb lasu - kieruj się nimi, aż dotrzesz do poszukiwanego wozu.

061_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_velen_przyjacielska_przysluga_keira

Rozejrzyj się i odnajdź skrzyneczkę (5) dla Keiry. Podnieś ją i wróć do kobiety. Czarodziejka zaproponuje ci teraz przejażdżkę w bardziej wykwintnych strojach. Zgódź się i wyrusz za nią na koniu.

062_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_velen_przyjacielska_przysluga_keira

Wyścig konny, poszukiwanie Keiry

Trasa będzie zaznaczona żółtą linią na mapie (6) w prawym górnym narożniku. Twoim celem będzie dotarcie do polany (7) na południowy wschód od twojej obecnej pozycji. Postaraj się wyprzedzić Keirę zanim dojedziecie na miejsce.

063_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_velen_przyjacielska_przysluga_keira

Okaże się, że Keira przygotowała kolację. W jej trakcie możesz przystać na jej zaloty. Jeśli to uczynisz, to po scence zacznij jej szukać przy pomocy wiedźmińskich zmysłów. Kieruj się za śladem perfum (8) do lasu i przyglądaj się napotkanym przedmiotom.

064_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_velen_przyjacielska_przysluga_keira

W końcu dotrzesz na brzeg, gdzie czarodziejka będzie na ciebie czekać. Po upojnej scence misja zakończy się zniknięciem Keiry i zbliżeniem na wieżę na Kłomnicy. W dzienniku pojawi się też nowe zadanie dodatkowe Dla dobra nauki .

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja