GTA San Andreas - Los Sepulcros: werbowanie członków gangu

Pogrzeb, zabicie Kane'a.

Los Sepulcros to kolejna misja w GTA San Andreas, którą wykonasz na zlecenie Sweeta. W jej trakcie zwerbujesz dwóch członków gangu do pomocy i udasz się na pogrzeb by rozbić pogrzeb Ballas.

Na tej stronie:

Los Sepulcros - jak odblokować misję

By móc podjąć się tego zadania musisz wpierw wykonać inną misję dla tej postaci, mianowicie Doberman. Następnie udaj się do domu Sweeta (inicjał S na mapie) i wejdź w czerwone pole (1) by zainicjować scenkę przerywnikową i misję.

119_gta_san_andreas_misja_los_sepulcros_gang_kane_pogrzeb

Werbowanie członków gangu, pogrzeb, Kane

Gdy tylko scena przerywnikowa dobiegnie końca, podejdź do członków gangu (2) i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, by zwerbować ich do grupy. Od teraz możesz wydawać im rozkazy by za tobą podążali i zostali w miejscu. Wsiądź do podstawionego samochodu i udaj się do wskaźnika misji na mapie.

120_gta_san_andreas_misja_los_sepulcros_gang_kane_pogrzeb

Przeskocz przez ogrodzenie (3) i zbliż się do Sweeta (4) stojącego po drugiej stronie by zainicjować kolejną scenę przerywnikową. Podczas niej otrzymasz instrukcje jak wydawać rozkazy zwerbowanym pomocnikom.

121_gta_san_andreas_misja_los_sepulcros_gang_kane_pogrzeb

Przejdź teraz w głąb cmentarza, załatw kilku członków Ballas, a następnie wyeliminuj Kane'a (5), nad którym wisi czerwona strzałka. Wróg posiada kamizelkę kuloodporną, więc będzie w stanie wytrzymać trochę pocisków. Jeśli posiadasz strzelbę, świetnie się tu sprawdzi - strzał powali wroga na ziemię i nie będzie mógł już uciekać.

122_gta_san_andreas_misja_los_sepulcros_gang_kane_pogrzeb

Jeśli wróg ucieknie, będziesz musiał ścigać go samochodem, jednak nie jest to zbyt wymagający segment. Po śmierci Kane'a odwieź Sweeta do domu, po czym misja ta dobiegnie końca.

Poprzednio: GTA San Andreas - Doberman: wojna gangów, Ammu-Nation