Far Cry 6 - Przewaga

Zlecenie dla Juana.

Przewaga to pierwsza misja typu Yarańskie opowieści. Zdobędziesz ją w trakcie krótkiego zadania Partyzantka. Gdy porozmawiasz po raz pierwszy z Juanem, opowieść ta będzie już dostępna.

To nietypowe zadanie, bo zakładające po prostu zbieranie zasobów w dowolnym momencie, w dowolnym miejscu i kupowanie specjalnych broni-samoróbek od Juana.

przewaga1

Jak więc wykonać tę misję? Kup wszystkie bronie typu Zrób to sam. Potrzebny jest jednak do tego zubożony uran. Na szczęście dosyć łatwo go znaleźć.

Zasoby uranu są niemal zawsze przy bateriach przeciwlotniczych (1). Wystarczy, że udasz się na miejsce, a zobaczysz na minimapie charakterystyczną ikonę (2) radioaktywnego surowca.

przewaga2

Baterie i tak warto niszczyć, żeby móc swobodnie poruszać się drogą powietrzną, dlatego pamiętaj, żeby przy okazji zawsze szukać też uranu w okolicy tych działek.

Zazwyczaj znajduje się w ten sposób 50 jednostek uranu. Bronie Juana kosztują 100 sztuk za jedną. Nie trzeba wiele czasu, by kupić wszystkie.

Następnie: Far Cry 6 - Bum albo nic

PS Plus: listopad 2021 - pełna oferta

Knockout City, Kingdom of Amalur: Re-Reckoning i inne.

Nowe gry w Amazon Prime za darmo - zobacz listę wszystkich gier

Rise of the Tomb Raider, Dragon Age: Inkwizycja i nie tylko.