New World - szybka podróż, teleport: jak korzystać, Azoth

Jak teleportować się pomiędzy kapliczkami.

Świat w New World jest rozległy i przemierzanie go na piechotę zajmuje mnóstwo czasu. Na szczęście możesz przyspieszyć ten proces za sprawą systemu szybkiej podróży. Z tej strony dowiesz się jak z niego korzystać.

By w ogóle móc korzystać z szybkiej podróży potrzebujesz Azoth. Jest to specjalny zasób, którego aktualną ilość możesz sprawdzić spoglądając w prawy dolny róg ekwipunku (1). Azoth zdobędziesz z niektórych wrogów, otrzymasz go także za zadania.

015_new_world_szybka_podroz_jak_korzystac

Gdy masz już Azoth, musisz znaleźć kapliczkę (2) służącą do teleportacji. Na mapie oznaczona jest ona ikonką z dwoma strzałkami w prawo (3). By odblokować kapliczkę musisz po prostu wejść z nią w interakcję.

016_new_world_szybka_podroz_jak_korzystac

Po spełnieniu tych dwóch wymogów stań przy kapliczce, otwórz mapę, najedź na wspomnianą ikonkę i wybierz opcję szybka podróż (4). Po kliknięciu musisz odczekać 10 sekund, a twoja postać zostanie teleportowana.

017_new_world_szybka_podroz_jak_korzystac

Nie licząc kapliczek możesz także przenosić się pomiędzy osadami. W tym wypadku nie musisz ustawiać postaci w konkretnym miejscu - wystarczy, by znajdowała się ona w granicach osady.

Poprzednio: New World - schowek: przechowywanie przedmiotów, rodzaje składów

Spis treści: New World - poradnik i najlepsze porady