Genshin Impact - Level: poziom postaci

Character Exp, jak awansować.

Jak w każdym jRPG-u, także w Genshin Impact rozwijamy nasze postacie, zdobywając punkty doświadczenia - zwane Character Exp. Są dwa główne sposoby rozwoju postaci.

Po pierwsze, największe postępy poczynimy, używając specjalnych przedmiotów do levelowania. Otwórz menu postaci (1) i kliknik przycisk Level Up (2).

levelowanie_1

Teraz możesz wykorzystać trzy rodzaje przedmiotów: Wanderer's Experience (3), które oferuje 1000 Character Exp, Adventurer's Experience (4), które daje 5000 punktów Exp oraz Hero's Wit (5), które daje aż 20 tysięcy Character Exp.

levelowanie_2

Po wybraniu przedmiotu, musisz tylko kliknąć Confirm, a za małą opłatą - wydajesz tu główną walutę (Mora), którą zdobywa się cały czas - zwiększysz szybko Level swojej postaci.

Przedmioty do levelowania znajdziesz podczas podróżowania - na przykład w skrzyniach i innych pojemnikach. Czasem są nagrodą za wykonywanie zadań.

Inne źródło punktów doświadczenia to po prostu walka z przeciwnikami w świecie gry. Gdy pokonasz wroga, zobaczysz z boku ekranu informację, że zdobyłeś Character Exp (6).

levelowanie_3

Zwiększanie Levelu (poziomu postaci) po prostu czyni ją silniejszą, zwiększając wszystkie statystyki - siłę, zręczność, wytrzymałość i tak dalej. Co ważne, każdą postać należy rozwijać oddzielnie. Punkty Character Exp nie są współdzielone między wszystkich bohaterów.

Następnie: Genshin Impact - jak zdobyć Wish

Spis treści: Genshin Impact - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Genshin Impact - Adventure Rank: jak szybko zdobyć