Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC

Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.

Ray tracing w Far Cry 6 jest dostępny wyłącznie na PC - poinformowała główna programistka Stephanie Brenham w trakcie wywiadu dla serwisu WCCFTech.

- Na konsolach naszym celem jest wykorzystanie wszystkich możliwości sprzętu, optymalizacja pod rozdzielczość 4K i osiągnięcie płynnych 60 klatek na sekundę - zaznaczyła Brenham.

- Wszystko to przy jednoczesnym upewnieniu się, że systemy w stylu dynamicznej pogody, są dobrze wspierane na wszystkich platformach.

Zobacz także: Far Cry 6 - Poradnik, Solucja

Warto dodać, że Far Cry 6 na PC otrzyma też funkcję AMD FidelityFX Super Resolution. To odpowiednik DLSS od Nvidii - a więc opcja pozwalająca osiągnąć lepszą wydajność gier. Co ważne, FSR zadziała także na kartach GeForce.

Nowa odsłona serii od Ubisfotu debiutuje już 7 października. W szóstej części gracze trafią na wyspę Yara i wezmą udział w rewolucji, mającej na celu obalić brutalnego dyktatora. Lokacja wzorowana jest na Kubie.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

[PLOTKA] Assassin's Creed Infinity odświeży starsze części serii

Gra zaoferuje misje w stylu nowej trylogii Hitmana.

Cyberpunk 2077 z zabawnym błędem - im lepszy PC, tym wyższe skoki

Gracze raportują, że sztuczka wciąż działa - ale trzeba mieć pewien wszczep.

Na stronie

Komentarze (5)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami