Ray tracing od AMD w akcji - na przykładzie Far Cry 6

W nowym zwiastunie.

AMD opublikowało zwiastun, które prezentuje opracowane przez firmę rozwiązania, jakie znajdą zastosowanie w Far Cry 6 na PC.

Najważniejszym elementem jest ray tracing, czyli technika śledzenia promieni w czasie rzeczywistym, w wykonaniu producenta Radeonów. Z materiału wynika, że opcja wpłynie na wygląd odbić oraz cieni.

W planach jest też obsługa FidelityFX Super Resolution - opracowanego przez AMD odpowiednika DLSS, a więc systemu, który zwiększa wydajność w grach przy minimalnym obniżeniu jakości grafiki. W zwiastunie pokazano, jak z włączoną funkcją Far Cry 6 działa w 89 FPS, a bez mechanizmu w 63 FPS.

Strzelanka Ubisoftu wykorzysta również FreeSync Premium Pro, które zaoferuje wsparcie dla HDR, a także zapobiegnie zjawisku tak zwanego „rozrywania" obrazu w grach. Wspomniany tearing występuje, gdy na ekranie pojawia się obraz nie z jednej, a dwóch klatek.

Far Cry 6 zadebiutuje 7 października na PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami