Car Mechanic Simulator 2021 - ustawianie świateł: gdzie znaleźć, jak wykonać

Ustawianie świateł w samochodzie.

Niektóre zadania w Car Mechanic Simulator 2021 polegają na ustawieniu świateł w świateł w samochodzie. Na tej stronie dowiesz się, jak odblokować dostęp do urządzenia, które wykorzystamy do wykonania tej czynności, a także jak przeprowadzić poprawnie cały proces ustawiania świateł.

102

Sprzęt, dzięki któremu ustawimy światła, nie jest dostępny od początku gry. Należy najpierw zakupić ścieżkę diagnostyczną, za pomocą skrzynki z narzędziami (1), za 10 000 CR, by wejść w posiadanie odpowiedniego obiektu.

103

Następnie należy przestawić pojazd do ścieżki diagnostycznej i podejść do urządzenia Ustawianie świateł (2), aby rozpocząć test.

104

Aby odpowiednio skalibrować światła, należy ustawić pole światła względem osi. Ustaw snopy światła tak, by znajdowało się równo lub minimalnie pod przerywaną, poziomą linią i jednocześnie na środku przerywanej, pionowej linii (3). Jeśli poprawnie wykonasz zadanie, pojawi się zielony znaczek (4). Ten test wykonaj zawsze na lewym i prawym świetle (5).

Następnie: Car Mechanic Simulator 2021 - jak rozwijać zdolności i ulepszać warsztat i garaż

Spis treści: Car Mechanic Simulator 2021 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Car Mechanic Simulator 2021 - geometra kół: gdzie znaleźć, jak przeprowadzić test