Company of Heroes 3 zapowiedziane - zwiastuny i mnóstwo szczegółów

Wakacje nad Morzem Śródziemnym.

  • Company of Heroes 3 ukaże się w przyszłym roku na PC
  • Akcję umieszczono nad Morzem Śródziemnym
  • Skala działań będzie nieco większa niż w poprzednich odsłonach

Relic Entertainment zapowiedziało Company of Heroes 3, kontynuację cenionej serii strategii z akcją w czasie rzeczywistym - ale z taktyczną pauzą. Kampanię umieszczono na śródziemnomorskim teatrze II wojny światowej.

Wśród najważniejszych nowości - poza miejscem akcji - wymienić można dynamiczną mapę kampanii, podatne na zniszczenia otoczenie „nowej generacji” czy też działania na nieco większą skalę, włącznie z budowaniem linii zaopatrzeniowych oraz prowadzeniem sił morskich i powietrznych.

Poza kampanią fabularną i potyczkami, nie zabraknie także trybu wieloosobowego.

„Wykonuj manewry flankujące, żeby uderzać w słabszy, boczny pancerz wroga, korzystaj z nowej mechaniki piechoty służącej do przebijania się przez obronę, żeby wywabiać wrogie jednostki z garnizonów, i rób dobry użytek z różnic wysokości terenu” - czytamy w opisie.

Company of Heroes 3 wydaje się czerpać pewne inspiracje z innej serii Segi - Total War. Stąd właśnie pomysł na dynamiczną mapę kampanii, „w stylu piaskownicy”.

„Twórz linie zaopatrzeniowe i rozstawiaj na tyłach oddziały obronne. Przypuszczaj ataki powietrzne i morskie, żeby osłabiać oddziały wroga i zmuszać je do rozpraszania się lub wyzwalać pobliskie miasta i powoływać do życia partyzanckie siatki szpiegowskie” - czytamy.

Nowa odsłona ma zaoferować najwięcej treści w historii cyklu, „dzięki największej w dziejach serii liczbie frakcji dostępnych w dniu premiery”. W tym oddziały specjalne i elitarne, jak amerykańsko-kanadyjskie jednostki specjalne czy Gurkhowie ze Wspólnoty Narodów.

Nie zabraknie też pojazdów: lekki Wiesel, przebijający pancerze Nashorn i lekki Chaffee to tylko kilka przykładów debiutów.

Za oprawę graficzną odpowiadać będzie odświeżony, autorski silnik Essence Engine, napędzający między innymi rozbudowany model zniszczeń. „Każdy przerywnik filmowy staje się hitem na miarę Hollywood” - zapewniają deweloperzy.

Technologia wygeneruje różnorodne lokacje: od włoskich gór, poprzez malownicze wybrzeża, na niekończących się pustyniach Afryki Północnej kończąc. Niektóre czynniki - jak wysokość terenu - będą wymagały zastosowania całkiem innych strategii.

Company of Heroes 3 ukaże się pod koniec przyszłego roku na PC. Już teraz można brać udział w testach, dostępnych po zarejestrowaniu na oficjalnej stronie.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami