Animatorzy Hellblade 2 przeszli kurs walki - materiał zza kulis

Ninja Theory nie szczędzi wysiłków.

Microsoft opublikował materiał wideo zza kulis prac nad grą akcji Senua's Saga: Hellblade 2. Założyciel studia Ninja Theory - Tameem Antoniades - opowiada w nim o wysiłkach, jakie towarzyszą produkcji.

Prace są najwyraźniej na stosunkowo wczesnym etapie. Twórcy budują obecnie tak zwany vertical slice, a więc sekcję gry z gotową większością mechanizmów rozgrywki. Dopiero potem zajmą się resztą.

- Hellblade było dla nas bardzo wyjątkowe, więc nie chcieliśmy zrobić prostej kontynuacji. Chcieliśmy stworzyć coś wyjątkowego, więc komplikujemy sobie życie tak, jak to tylko możliwe, by osiągnąć ten cel - wyjaśnia Antoniades.

- Akcja toczy się w IX wieku w Islandii, więc wysyłamy tam zespoły grafików i dźwiękowców, wykonujemy zdjęcia do fotogrametrii. Łączymy to z danymi satelitarnymi, by odtworzyć duże połacie terenu.

- W sferze postaci: budujemy prawdziwe kostiumy, by następnie je skanować. Współpracujemy z Epic Games, by przygotować nową generację cyfrowych postaci. Jeśli mowa o walce, chcemy być wyjątkowo precyzyjni. Melina, nasza główna aktora, trenuje od dwóch lat, a wszyscy nasi animatorzy przeszli kurs walki - dodaje szef Ninja Theory.

Senua's Saga: Hellblade 2 zapowiedziano w grudniu 2019 roku. Gra nie ma jeszcze daty premiery, zmierza na PC i Xbox Series X/S.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami