Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiceszef Bethesdy przeprasza graczy za brak Starfielda na PS5

Rozumie ich frustrację.

Starszy wiceszef Bethesda Softworks przeprosił graczy zawiedzonych wyłącznością Starfield dla Xbox Series X/S i PC. W nowym wywiadzie Pete Hines zapewnia, że rozumie frustrację fanów, ale nie może na nią nic poradzić.

- Jeśli jesteście miłośnikami rzeczy, które robimy, i jakaś nasza gra nie będzie dostępna na waszej platformie, całkowicie rozumiem, że jesteście nieszczęśliwi czy wkurzeni - powiedział Hines w rozmowie z GameSpot, poproszony o komentarz odnośnie exclusivów Bethesdy na sprzęcie Microsoftu. - Naprawdę to rozumiem. To są prawdziwe odczucia i frustracje. Nie mam zielonego pojęcia, jak powinniście sobie z tym poradzić.

Deweloper zapewnił, że utożsamia się z fanami PlayStation 5, a następnie ich przeprosił.

- Nie wiem, jak uspokoić strach i obiekcje fanów PS5 inaczej, niż po prostu powiedzieć, że sam gram na PlayStation 5 i są gry, w której dalej będę grał na tej konsoli. Jeśli jednak chcecie zagrać w Starfield, zostaje PC i Xbox. Wszystko, co mogę powiedzieć, to „przepraszam”, bo wiem, że to może wywołać frustrację. Nie mogę z tym jednak zbyt wiele zrobić - wyjaśnia Hines.

Zobacz na YouTube

Todd Howard, obok Pete'a Hinesa kolejna rozpoznawalna postać z Bethesdy, również wypowiedział się ostatnio o braku nadchodzącego kosmicznego RPG na PS5. Stwierdził, że skupienie się na optymalizacji gry na mniejszą liczbę platform pozwoli na lepszą optymalizację i finalnie umożliwi stworzenie lepszego produktu.

Starfield ukaże się 11 listopada 2022 roku. Bethesda obiecuje podobną dozę swobody, jak chociażby w Skyrim - nie zabraknie też licznych frakcji.

Read this next