Multiplayer Cyberpunk 2077 z napadami i deathmatchem - sugeruje kod gry

Pierwsze szczegóły?

  • Kod Cyberpunk 2077 ujawnia potencjalne pierwsze szczegóły na temat trybu online
  • Weźmiemy udział w napadach i trybie deathmatch

Przeszukując kod źródłowy Cyberpunk 2077, gracze natrafili na liczne wzmianki dotyczące planowanego przez twórców trybu wieloosobowego. Dowiadujemy się przykładowo, że gra może zaoferować dwa tryby: klasyczny deathmatch oraz napady.

Szczegółów na temat rozgrywki brak, natomiast linijka „MP.Heist.SetPlayerCharacterClass” sugeruje, że tryb napadów zaoferuje podział postaci na klasy. Są nawet ich potencjalne nazwy:

  • Solo
  • Assassin
  • Netrunner
  • Techie

Jest też fragment „Udaj się do miejsca zbiórki” - sugeruje on, że napad zaczyna się w ustalonym miejscu, w którym musi zgromadzić się grupa postaci. Być może zadanie jest dostępne z poziomu tzw. free roam, czyli swobodnego zwiedzania miasta. CD Projekt Red nie potwierdził jednak jeszcze, czy otrzymamy taką możliwość.

cyberpunk_2077_multiplayer_2
Night City otwarte na zwiedzanie w trybie online? Tego jeszcze nie wiemy

W kodzie znaleziono też nawiązania do przebywania graczy w lobby przed meczem, wyrażenia gotowości do rozgrywki przez naciśnięcie przycisku, spawnów i respawnów, ekranów zwycięstw, śmierci i zmiany postaci, a także tablicy wyników.

Wygląda na to, że twórcy planują też wyświetlać na ekranie dość specyficzne komendy po śmierci gracza lub zabójstwie innego zawodnika. Oto tłumaczenie kilku z nich:

  • Wow! Zabiłeś się. Brawo
  • Wysłałeś *nazwa gracza* wprost do piekła!
  • Wow! Zabiłeś *nazwa gracza* bez współczucia
  • Twoja kula była mocniejsza niż głowa *nazwa gracza*

Oczywiście żadna z powyższych informacji nie musi okazać się zgodna z ostateczną wersją multiplayera. Do premiery trybu wieloosobowego Cyberpunk 2077 jeszcze daleko. Twórcy mogli mieć wiele pomysłów, których ślady pozostały w kodzie gry, ale finalnie nie będą użyte.

Zobacz: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Czytelników zaciekawionych tematem zapraszamy do zapoznania się z wszystkimi odniesieniami do multiplayera, ukrytymi w kodzie gry:

  • Set Heist State
  • Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
  • Spawn tag: %s
  • MP.Heist.DebugMessageNameChanged
  • MP.Heist.MessagePlayerReady
  • MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
  • ++ %s joined the heist
  • - %s left the heist
  • Character.Cpo_Muppet_Solo
  • Character.Cpo_Muppet_Assassin
  • Character.Cpo_Muppet_Netrunner
  • Character.Cpo_Muppet_Techie
  • lobby
  • cpo_heist_started
  • Character.Cpo_Muppet_Default
  • Character.
  • Character.Cpo_Default_Player
  • Waiting for players
  • Waiting for additional players… %u
  • > Match starts in %u
  • Respawn in %u seconds
  • > Match ends in %u
  • GAME FINISHED
  • Waiting for players…
  • > Heist starts in %u
  • Waiting for players to get ready…
  • Duplicate characters detected
  • Respawning player…
  • Waiting for other players to get ready…
  • PRESS D-Pad Down / 'X' WHEN READY
  • use the debug menu to switch your character
  • Player is dead
  • > Heist ends in %u
  • VICTORY
  • players in the Gather Area
  • Waiting for other players…
  • Go to the gather area
  • PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
  • PLAYER NAME |
  • KILLS |
  • DEATHS |
  • STATUS |
  • PING |
  • PLAYER NAME
  • DEAD
  • ALIVE
  • P L A Y E R S
  • ++ %s joined the match
  • >> %s killed %s
  • You sent yourself directly to hell! Please don't come back
  • Wow! You killed yourself… Bravo.
  • Your bullet was stronger than your self-esteem
  • Your shot destroyed your own body and soul. Duh
  • You sent %s directly to hell!
  • Wow! You killed %s without compassion
  • Your bullet was stronger than %s's head
  • Your shot destroyed %s's body and soul
  • %s sent you directly to hell!
  • Wow! %s killed you without compassion
  • %s's bullet was stronger than your head
  • %s's shot destroyed your body and soul
  • AllowJoinInProgressDM

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami