Watch Dogs Legion - czerwona łapka: jak rekrutować policję, wojsko, Albion

Nie lubi DedSecu: jak to rozwiązać.

Nie wszystkie postacie w Watch Dogs Legion można szybko rekrutować. Niektóre mają negatywne nastawienie do DedSecu i trzeba je najpierw przekonać o słuszności istnienia organizacji.

O negatywnym nastawieniu do DedSecu informuje cię czerwona łapka (1) widoczna w oknie profilowania oraz ekranie postaci:

watch_dogs_legion_rekrutacja_policji_1

Zła opinia o hakerach może wynikać z kilku czynników:

  • Przynależności do organizacji Albion lub klanu Kelley - naturalnych wrogów DedSecu
  • Zamieszkania w dzielnicy, która nie została jeszcze wyzwolona (w takim przypadku liczba mieszkańców z czerwonymi łapkami może być zwiększona)
  • Doświadczenia krzywdy ze strony DedSecu. Przykładowo jeśli bez powodu uderzysz postać, jej nastawienie zmieni się na negatywne

Dodanie do drużyny przedstawiciela Albionu lub klanu Kelley jest bardzo opłacalne, jako że te postacie dysponują mundurami, pozwalającymi na wejście na zastrzeżony teren.

Jak dodać do drużyny Albion lub inną negatywnie nastawioną osobę

Przede wszystkim, na początku musisz zmienić opinię tej postaci o organizacji DedSec i zneutralizować czerwoną łapkę.

Aby to zrobić, potrzebujesz funkcji profilowania szczegółowego. Jeśli nie wiesz, jak je zdobyć, zajrzyj na naszą stronę o rekrutacji i dodawaniu postaci.

Procedura postępowania z negatywnie nastawioną postacią wygląda następująco:

  1. Przejdź do profilu szczegółowego (2) postaci
  2. Wykonaj jedną misję z kategorii Analiza pod kątem rekrutacji (3) w profilu szczegółowym
  3. Nastawienie postaci do DedSec zmieni się, misja rekrutacyjna zostanie odblokowana
  4. Wykonaj misję rekrutacyjną (dłuższa metoda) lub - jeśli są dostępne - wykonaj kolejne zadania z kategorii Analiza pod kątem rekrutacji (szybsza metoda)
watch_dogs_legion_rekrutacja_policji_2
watch_dogs_legion_rekrutacja_policji_3

Jeżeli masz jakieś wątpliwości, jeszcze raz zachęcamy do odwiedzenia naszej strony o rekrutacji, gdzie tłumaczymy wszystkie jej szczegóły.

Zdecydowanie zalecamy porzucenie misji rekrutacyjnych na rzecz zadań z profilu szczegółowego. Są znacznie krótsze i nieporównywalnie łatwiejsze. Należy jednak zaznaczyć, że nie zawsze jest to możliwe - jeżeli postać z czerwoną łapką ma tylko jedno zadanie profilowe, kolejnym krokiem musi być zrealizowanie misji rekrutacyjnej.

Następnie: Watch Dogs Legion - rozwój postaci, punkty technologii

Spis treści: Watch Dogs Legion - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Watch Dogs Legion - mundur, przebranie