Doom Eternal - Supergniazdo juchy: sekrety i znajdźki

Modboty, kryształy, kodeks, baterie, runy, zabawki, album, kod oszustwa, punkty pretorskie, klucz empirejski.

Na bieżącej stronie znajdziesz opisy sekretów i znajdziek, które są do znalezienia w trakcie przechodzenia piątej misji fabularnej w Doom Eternal o nazwie Supergniazdo juchy.

Oto elementy, jakie można odnaleźć podczas tego zadania:

  • Modboty - 2
  • Kryształy strażnicze - 1
  • Punkty pretorskie - 5
  • Kodeks - 3
  • Baterie strażnicze - 3
  • Runy - 2
  • Zabawki - 3
  • Automapa - 1
  • Album - 2
  • Kod oszustwa - 1
  • Sekretne starcia - 2
  • Brama Slayera (klucz empirejski) - 1
s0681
s0682

Kodeks - zaraz po rozpoczęciu misji dotrzesz do zwisającego wraku autobusu. Wskocz na dach i przeskocz do przodu, do miejsca, gdzie znajdziesz sekret.

s0691
s0692

Kodeks - po zakończeniu pierwszego, dużego starcia otworzy się wejście do budynku. Kodeks będzie na wprost.

s0701
s0702

Modbot - po podniesieniu opisanego wyżej kodeksu skorzystaj ze ścian w pobliskim holu, aby dostać się na wyższe piętro. Kiedy się na nim znajdziesz rusz przed siebie i kontynuuj, aż dotrzesz do modbota.

s0711
s0712

Punkt pretorski - po drugiej dużej walce, która odbywa się w budynku. Na piętrze, na prawo od zamykającego się mechanizmu z drążkami (miażdżącego apteczkę) znajduje się ukruszona ściana. Zniszcz ją, a wrócisz na ulicę, gdzie odbyła się pierwsza bitwa (przy okazji możesz doskoczyć do dodatkowego życia). Zejdź na dół, rusz przed siebie i skręć w zaułek z lewej, gdzie znajdziesz hologram rycerza.

s0721
s0722

Zabawka - wróć do pomieszczenia, gdzie odbyła się druga bitwa. Skorzystaj z drążka, aby dostać się do położonego wyżej korytarza (zgodnie z kierunkiem głównej misji). Nie idź jednak przed siebie, tylko się odwróć i wskocz na podwyższenie, dzięki czemu dotrzesz do korytarza z zabawką.

s0731
s0732

Punkt pretorski - w jednym z zaułków, położonych wokół areny, gdzie toczyłeś walkę z przeciwnikami wzmacnianymi przez totem.

s0741
s0742

Sekretne starcie - również w zaułku, obok miejsca, gdzie należało stoczyć walkę z przeciwnikami wzmacnianymi przez totem.

s0751
s0752

Runa - po zdobyciu żółtego klucza skorzystaj z niego, aby otworzyć przejście. Zanim ruszysz przed siebie, skręć w prawo - znajdziesz niebieską wiązkę energii, dzięki której dostaniesz się na podwyższenie z runą.

s0761
s0762

Kryształ strażniczy - w podziemnej części budynku, gdzie po raz pierwszy spotykasz nowy rodzaj wroga - ducha. Kryształ będzie w zaułku z lewej.

s0771
s0772

Kodeks - w lokacji położonej niżej niż znaleziony kryształ strażniczy. Strona kodeksu będzie w narożniku pomieszczenia.

s0781
s0782

Bateria strażnicza - po dotarciu do lokacji z kwasem. Udaj się w lewo, omiń obrotowe pułapki z ogniem, a dotrzesz do obracającej się, strzelającej wieży. Omiń ją i udaj się do korytarza z lewej - na jego końcu znajduje się podwyższenie z baterią.

s0791
s0792

Sekretne starcie - w miejscu z obracającym się działem będziesz musiał wskoczyć na drążek, a potem zniszczyć ścianę, aby dotrzeć do przejścia. Przejdź dalej, zeskocz na dół i skieruj się do teleportu z lewej. W ten sposób trafisz do korytarza z sekretnym starciem.

s0801
s0802

Zabawka - po odkryciu sekretnego starcia zeskocz do kanału z kwasem i zlokalizuj tunel. Wejdź do niego i kontynuuj, aż dotrzesz do zabawki.

s0811
s0812

Punkt pretorski - po zdobyciu czerwonego klucza odblokujesz przejście. Udaj się w lewo i wejdź do tunelu - podążaj prosto, aż dotrzesz do monety.

Automapa - po zdobyciu karabinu maszynowego i uruchomieniu pierwszego generatora odblokujesz nowe przejście z przeciwnikami. Udaj się w jego kierunku i uruchom automat z mapą.

s0831
s0832

Modbot - po odbyciu bitwy po automapie będziesz musiał wcisnąć klawisz w formie czaszki. Kiedy się to stanie odblokujesz przejście do zielonego portalu. Po lewo, na skos od portalu, znajduje się korytarz - wejdź do niego, a dotrzesz do modbota.

s0841
s0842

Punkt pretorski - po zniszczeniu totemu będziesz musiał wejść na wyższe piętro, aby dostać się na poziom z sześcianem. Hologram rycerza będzie na lewo od niego.

s0851
s0852

Bateria strażnicza - po przeskoczeniu przez obracające się pułapki dotrzesz do ściany, po której wejdziesz na piętro zniszczonego budynku. Bateria będzie z lewej strony.

s0861
s0862

Album - na prawo od opisanej wyżej baterii znajduje się zielona ściana. Omiń ją i spójrz przez dziurę w budynku. Zobaczysz obracający się drążek. Skorzystaj z niego, aby dostać się do budynku po drugiej stronie, gdzie znajdziesz sekret.

s0871
s0872

Runa - po zniszczeniu zielonej ściany na prawo od znalezionej wcześniej baterii. Wystarczy iść przed siebie, aż dotrzesz do poszukiwanego mechanizmu.

s0881
s0882

Punkt pretorski - w tym samym budynku, co powyżej. Po otworzeniu przejścia-szczęki dotrzesz do fragmentu z kwasem. Z lewej strony będzie ściana, na którą zeskocz z góry. Następnie skacz po kolejnych, aż dotrzesz do podwyższenia, gdzie znajduje się rycerz.

s0891
s0892

Album - po przejściu przez drugą niebieską bramę trafisz do przejścia, a sekret będzie na wprost.

s0901
s0902

Zabawka - patrząc od opisanego powyżej albumu - rusz przed siebie i kontynuuj, aż dotrzesz do części miasta z niebieskimi drzwiami w kolumnie. Otwórz je kluczem, wejdź do środka, wybij się w górę i zlokalizuj budynek ze znakiem zapytania. Przeskocz do niego, a dotrzesz do sekretu.

s0911
s0912

Bateria strażnicza - ponownie (jak w zabawce powyżej) skorzystaj z wyrzutni w kolumnie, ale tym razem zlokalizuj piętro w budynku, na który możesz wskoczyć. Po znalezieniu się na nim rusz przed siebie i kontynuuj, rozprawiając się po drodze z przeciwnikami. Na końcu drogi znajdziesz klucz do bramy Slayera oraz baterię.

s0921
s0922

Brama Slayera (klucz empirejski) - klucz (A) znajdziesz tuż przy baterii, opisanej powyżej. Do bramy (B) dostaniesz się przeskakując na przejście z platformy, gdzie trzeba skorzystać z kluczy w trzech kolorach.

s0931
s0932

Kod oszustwa (nieskończona amunicja) - ten sekret znajduje się pod platformą z miejscem na trzy klucze. Skocz w stronę jaskini i zaatakuj blokadę wręcz, co spowoduje jej zniszczenie i odblokowanie drogi do dyskietki .

Następnie: Doom Eternal - Kompleks ARC: sekrety i znajdźki

Spis treści: Doom Eternal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Doom Eternal - Baza kultystów: sekrety i znajdźki