W Dying Light 2 można siać chaos i obracać frakcje przeciwko sobie

Dla czystej rozrywki.

Dying Light 2 pozwoli kształtować bohatera w wybrany sposób. Dzięki szerokiemu wachlarzowi opcji można stać się nawet typowym czarnym charakterem, który sieje chaos dla zabawy - wynika z wypowiedzi twórców gry.

- Gra jest zaprojektowana tak, by użytkownik mógł wchodzić w różne role - tłumaczy w wywiadzie dla WCCFtech Chris Avellone, który pomaga budować warstwę narracyjną. - Można być pomocnym dobroczyńcą, egoistycznym łupieżcą, bezwzględnym pragmatystą, zdrajcą, a nawet oszustem.

dl2
Miasto niczym piaskownica

- Zdecydowanie można też obracać przeciwko sobie frakcje i konkretne osoby - dodaje scenarzysta. - Jedną z opcji jest sianie chaosu, ale zawsze istnieje niebezpieczeństwo bycia wciągniętym w wir wydarzeń.

W rozmowie redaktor WCCFtech zwrócił uwagę, że główny bohater - Aiden - zdaje się nie wyróżniać na tle postaci z innych gier. Producent Dying Light 2, Kornel Jaskuła, twierdzi, że to zamierzony zabieg.

- Stworzyliśmy protagonistę, pamiętając o jednym celu. Chcemy, aby Aiden był tylko pustym naczyniem, muszlą, którą gracz wypełnia swoimi decyzjami. Bohater, którego uzyskamy na końcu przygody, będzie ukształtowany moralnością użytkownika - skomentował deweloper.

Dying Light 2 zadebiutuje wiosną 2020 roku na PC, PS4 i Xbox One, a później być może także na nowej generacji konsol. Wybory podjęte przez gracza nie mogą zostać cofnięte i ukształtują nie tylko świat oraz bohatera, ale wpłyną też na zakończenie przygody.

Źródło: WCCFtech

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami