Po pokonaniu Vergila przez Dantego w poprzedniej misji, na placu boju nieoczekiwanie pojawił się Nero, który rozdzielił walczących braci. Po scence przerywnikowej po raz kolejny staniesz do walki z Vergilem, jednak tym razem jako jego syn Nero.

Ataki głównego bossa nie różnią się wiele od tych, z których korzystał w poprzedniej batalii. Cały czas należy zatem pamiętać o unikaniu jego szarż i pocisków oraz mieć się na baczności w momencie korzystania przez niego z możliwości teleportacji.

Pamiętaj też, że rywal może tworzyć kule z ostrzami, w które pod żadnym pozorem nie wchodź. W pierwszej części pojedynku możesz skupić się głównie na unikaniu wrogich ataków i ewentualnym ostrzeliwaniu rywala z dystansu.

W pewnej na ekranie pojawi się informacja na temat demonicznej przemiany, związanej z fioletowym paskiem w lewym górnym narożniku ekranu. Skorzystaj z niej, aby zwiększyć siłę i szybkość Nero oraz regenerować w ten sposób zdrowie.

090

Warto zapamiętać, że wskaźnik będzie dość szybko odnawiał się automatycznie, co umożliwia dość częste korzystanie z przemiany. W pewnej chwili pojawi się też komunikat o nowym ataku Nero o nazwie Niszczyciel (1).

Kiedy wróg się na chwilę odkryje podejdź do niego i skorzystaj z tej możliwości, aby wyprowadzić atak wręcz (2) o ogromnej sile rażenia. Teraz wystarczy korzystać na zmianę z demonicznej przemiany oraz nowego ataku, aby dość szybko zakończyć walkę.

Po pokonaniu Vergila gra zostanie ukończona. Będziesz jeszcze świadkiem kilku scenek, a w trakcie wyświetlania listy płac otrzymasz możliwość pokierowania najpierw Nero, a potem Dante w walce z demonami.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta