Anthem, najnowsza gra studia BioWare, nie zaoferuje 60 klatek animacji w rozdzielczości 1080p na konsolach Xbox One X i PlayStation 4 Pro - poinformował jeden z producentów za pośrednictwem swojego Twittera.

„Naszym priorytetem są kwestie wizualne. Na aspekt zwiększenia klatek możemy spojrzeć w przyszłości.” W taki sposób Gamble odpowiedział na pytanie o wsparcie 60 klatek w najmocniejszych konsolach od Sony i Microsoftu. „Nie znam gry, która jest w stanie to osiągnąć” - dodał po chwili.

Na PlayStation 4 Pro i Xbox One X uruchomimy zatem Anthem w maksymalnej rozdzielczości 4K i 30 FPS-ach, choć wciąż nie wiadomo, czy w przypadku konsoli Microsoftu będzie to rozdzielczość natywna.

Od kilkunastu dni znamy również wymagania sprzętowe Anthem na PC. Rekomendowanymi kartami graficznymi są w tym przypadku Nvidia GTX 1060/RTX 2060 lub AMD RX 480, co może sugerować, że 60 FPS-ów osiągniemy właśnie na komputerach osobistych, o ile twórcy nie zdecydują się na wprowadzenie ograniczników.

Anthem to trzecioosobowa gra akcji, w której duży nacisk położono na pancerze bojowe oraz kooperację przez Internet. Gra zadebiutuje 22 lutego na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Zobacz też: Anthem - premiera i najważniejsze informacje

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.