W poprzedniej misji, Co w nas najlepsze, lufy naszej broni praktycznie nie stygły. Wraz z zakończeniem zadania obecne, Krew, śmierć i odkupienie, zostało uruchomione automatycznie, więc nie ma klasycznego zleceniodawcy.

Wyzwania w tej misji:

  • Dokonaj 4 zabójstw strzałami w głowę, osłaniając Sadie z latarni morskiej
  • Gdy Sadie zostanie złapana, dotrzyj do niej i Abigail w czasie poniżej 1 minuty
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 70%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Po scence wprowadzającej podążaj za Sadie. Gdy dojedziecie pod latarnię, uruchomi się przerywnik, po którym wejdź na szczyt latarni, skąd będziesz miał doskonały widok na budynek, gdzie znajduje się agent Milton. Po przerywniku filmowym powoli kieruj celownik na prawo i strzelaj do kolejnych wrogów (1), cały czas ubezpieczając Sadie.

214

W pewnym momencie nasza towarzyszka zostanie pojmana - czas więc zejść z latarni i udać się do budynku przy pomoście samodzielnie. W drodze na molo czeka cię nieco strzelania, jednak nie powinieneś być tu szczególnie zaskoczony. Przebijając się przez zastępy wrogów zwracaj też uwagę na górne piętra (2) budynków, gdzie również znajdują się przeciwnicy.

Gdy tylko wyważysz drzwi do budynku, gdzie znajduje się Sadie, automatycznie włączy się tryb Zabójczej precyzji. Musisz błyskawicznie zabić dwóch agentów (3), po czym uruchomi się kolejna scenka, tym razem z agentem Miltonem.

215

W pewnym momencie rozpocznie się interaktywna część scenki - gdy chwycisz za broń agenta, szybko wciskaj kółko/B, by odepchnąć mężczyznę. Z pomocą przyjdzie jednak partnerka Marstona. Po wyjściu na zewnątrz biegnij przed siebie, odpieraj ataki jeźdźców i finalnie wskocz na wierzchowca Sadie (4).

Dalsza część zadania to oczywiście odpieranie ścigających agentów. Po kolejnej scence przerywnikowej po prostu jedź przed siebie, aż dotrzesz do obozu. Szybko zwrócisz uwagę, że sytuacja jest bardzo napięta. Przeszkodzą jednak agenci i wywiąże się kolejna strzelanina.

Po uporaniu się z kilkoma wrogami, podążaj za Johnem w kierunku jaskini. Nie zwracaj uwagi na przeciwników, tylko zmierzaj przed siebie, aż wyjdziesz na górę. Następnie uciekaj wraz z Johnem, odpierając kolejne ataki. W pewnym momencie zostaniesz strącony z konia. Niestety, zwierzę nie będzie mogło kontynuować podróży.

Po pożegnaniu ze zwierzęciem biegnij za Johnem na górę. W pewnym momencie pozbądź się wrogów po drugiej stronie wąwozu (5).

216

W pewnym momencie rozdzielisz się z Johnem. Kontynuuj walkę, która nagle zostanie przerwana przez Micah Bella. Po chwili rozpocznie się trudna walka na pięści (6), w której kluczowe jest wciskanie przycisków wyświetlanych w prawym dolnym rogu ekranu.

W jednym z przerywników filmowych będziesz czołgał się w kierunku broni - przeszkodzi ci jednak Dutch, który dosłownie wziął się znikąd. W kolejnej scence przerywnikowej Arthur wyzionie ducha, kończąc tym samym szósty rozdział gry. Kolejna misje rozpocznie się automatycznie.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama