W poprzedniej misji, Zemsta smakuje najlepiej, wdarliśmy się do posiadłości Brontego i ostatecznie rozprawiliśmy się z mężczyzną, robiąc przy tym dużo hałasu. Tym razem czas na jeszcze więcej hałasu w ramach kolejnej misji, której zleceniodawcą jest ponownie Dutch van der Linde - znajdziesz go w obecnym obozie.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Otwórz sejf, nie popełniając żadnych błędów
  • Ukończ misję, używają wyłącznie broni krótkiej
  • Oddaj 25 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie
156

Po scence wprowadzającej zmierzamy za kompanami, a po dotarciu na miejsce czekamy wraz z Dutchem, aż Hosea odwróci uwagę policji. Wówczas wdzieracie się do banku - podczas celowania naciśnij krzyżak do góry i R2/RT, aby oddać strzał ostrzegawczy.

Po kilku chwilach musisz zmusić kierownika banku (1) do otwarcia skarbca. Zrobisz to, celując do niego z broni. Jeśli to nie wystarczy, możesz go także uderzyć, co niemal natychmiast nakłoni mężczyznę do współpracy.

157

Po wejściu do skarbca słuchaj uważnie liczb podawanych przez kierownika - są one realnie odzwierciedlone na pokrętle sejfu (2), z czego pierwszą liczbą jest 19. Po otwarciu sejfu zabierz pieniądze i wyjdź z pomieszczenia.

Obrabowanie pozostałych sejfów nie będzie możliwe - zamiast tego czeka cię za to sporo strzelania. Scena, w której pojawi się agent Milton, nie będzie należała do najprzyjemniejszych. Hosea zostanie zabity, a chwilę później rozpocznie się wielka strzelanina w mieście. Chowając się za oknem zwracaj uwagę także na balkony (3) - jest na nich sporo przeciwników.

158

Po rozprawieniu się z pierwszą turą wrogów cofnij się do środka pomieszczenia - zabierz od Dutcha dynamit i podejdź do wskazanej ściany (4), gdzie podłożysz ładunek wybuchowy. Podejdź do Dutcha i stamtąd strzel w dynamit, powodując tym samym wybuch i wyrwę w ścianie.

Wybiegnij przez nią i skręć w prawo - po drabinie wejdź wyżej. Kieruj się jedyną możliwą ścieżką, aż dotrzesz na dach budynku, skąd kontynuuj ostrzał przy użyciu otrzymanej przed chwilą snajperki. Pozbywaj się wszystkich wrogów, aż uruchomi się scenka. Okaże się, że John Marston został pojmany.

Po przerywniku biegnij za Lennym, który zostanie postrzelony. Spróbuj mu pomóc, jednak okaże się, że zginął - zmierzaj przed siebie i przeskocz na sąsiedni dach, a następnie biegnij za Dutchem i stosuj się do jego wskazówek. W pewnym momencie wejdziesz do budynku przez otwarte okno. Po scence nastanie wieczór - wejdź za Dutchem do wagonu (5).

159

Idąc wagonami pozostawaj w trybie skradania (wciśnij lewy analog) i słuchaj poleceń Dutcha, ukrywając się za fotelami. Po wyjściu na zewnątrz rozdzielicie się - wówczas udaj się we wskazane na radarze miejsce i naciśnij krzyżak do góry, odwracając tym samym uwagę strażników. Następnie trzymaj się lewej strony (6) i wróć do Dutcha.

W końcu natkniecie się na większą grupę nieprzyjaciół. Ich uwagę postanowi odwrócić Charles. Droga zostanie odblokowana, więc w dalszym ciągu podążaj za Dutchem. Uruchomi się scenka kończąca, w ramach której dostaniecie się na statek. Bohaterowie wylądują w dość nieoczekiwanym miejscu, a kolejne zadanie rozpocznie się automatycznie, tym samym wieńcząc czwarty rozdział.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały