W poprzedniej misji, Scena z amerykańskiej idylli, wspólnie z Micah Bellem napadliśmy na dyliżans przewożący całkiem niezłą sumę pieniędzy. Tym razem udajemy się jednak do Dutcha, którego spotkasz w Rhodes, a dokładniej - w biurze szeryfa.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Zwycięż w wyścigu do obozu
  • Ukończ misję bez otrzymania obrażeń
  • Oddaj 10 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 70%
094

Po wejściu do budynku rozpocznie się wprowadzająca scena, po której - dość nieoczekiwanie - wraz z Dutchem zostaniecie mianowani na zastępców szeryfa Rhodes. Otrzymacie też informację o nielegalnej bimbrowni na bagnach.

Po wyjściu na zewnątrz wsiądź na dyliżans - nie będziesz prowadził, więc czeka cię długa jazda, podczas której nie będzie działo się zbyt wiele. W pewnym momencie zatrzymacie się - podążaj za Archibaldem do zniszczonego wozu (1). Następnie wróć na wóz. Tym razem poprowadzisz - kieruj się zatem za wskazaniami radaru.

095

Po dotarciu na miejsce ponownie podążaj za Archibaldem. Skradając się, obierz kierunek w lewo, gdzie po cichu będziesz musiał pozbawić przytomności i związać dwóch bimbrowników (2). Kontroluj radar w lewym dolnym rogu, aby widzieć, w którym aktualnie kierunku spoglądają bimbrownicy. Możesz także przechodzić przez wodę.

Pamiętaj, że w przypadku wykrycia, misja zostanie zakończona niepowodzeniem. Najpierw możesz zająć się tym po lewej stronie, a dopiero potem przejść główną ścieżką do kolejnego. Po jego spętaniu podnieś go, po czym zanieś na wóz. Następnie idź do wskazanego czerwonym kolorem na radarze miejsca, gdzie podłożysz dynamit pod destylator (3).

096

Następnie natychmiast się oddal od miejsca, aby nie zostać zranionym przez wybuch. Eksplozja zaalarmuje pozostałych bimbrowników (4) - przedzieraj się zatem stopniowo w zachodnim kierunku, likwidując wszystkich nieprzyjaciół na swojej drodze.

W większe grupy wrogów możesz też rzucać dynamitem. Przede wszystkim jednak chowaj się za beczkami i innymi przeszkodami, aby zminimalizować ryzyko trafienia przez nieprzyjaciół.

Gdy zabijesz wszystkich wrogów, wróć do wozu - uruchomi się scenka przerywnikowa, po której wraz z Dutchem wrócicie do obozu. Możesz się przy tym ścigać, choć zwycięstwo nie da ci nic więcej, oprócz zrealizowanie jednego punktu wyzwań tej misji.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały