Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Red Dead Redemption 2 - Początek i ucieczka przed wspomnieniem

Misja główna: poznajemy Johna Marstona.

W poprzedniej misji, Bandyci z Zachodu, przemierzaliśmy wysokie śniegi w poszukiwaniu cywilizacji i zapasów. Zadanie się udało, choć z pewnymi problemami i wróciliśmy do naszej tymczasowej kryjówki. Kolejna misja rozpoczęła się automatycznie.

Tym razem podróżujemy z Javierem - naszym pierwszym zadaniem jest zbadanie pozostałości po obozie. Wykonaj interakcję na jeszcze świeżym ognisku, wciskając trójkąt/Y. Następnie biegnij za Dutchem, obserwując cenne wskazówki wyświetlane na ekranie.

Nauczysz się w ten sposób kolejnych sztuczek związanych z obsługą gry, w tym także włączenia kamery filmowej. Będziecie cały czas przemierzać wąskie szlaki i piąć się coraz wyżej.


Wyzwania w tej misji:

  • Zabij wszystkie wilki bez otrzymania obrażeń
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%

W pewnym momencie napotkacie truchło konia i usłyszycie wołanie o pomoc. Zmierzajcie w stronę głosu, aby po chwili zejść z wierzchowców. Podejdź do konia, a gra nauczy cię zabierać broń przechowywaną na twoim zwierzęciu. Podążaj za Javierem i wspinaj się po półkach skalnych (1).

W tym momencie samouczek gry pokaże ci jak korzystać z zapasów oraz co dzięki temu zyskujesz. Zmierzaj dalej za Javierem, aż w końcu spotkasz nie kogo innego, jak Johna Marsona - bohatera pierwszej części gry. Tym samym dowiesz się, skąd pochodzą jego blizny.

Zarzucisz kolegę na ramię, po czym ruszysz przed siebie w kierunku pozostawionych koni. Napotkasz jednak grupę wilków (2), którą musisz odciągnąć od towarzyszy, którzy zmierzają w stronę koni (3).

Pozbądź się niebezpiecznych zwierząt, starając się celować w ich głowy - w ten sposób zabijesz wilki znacznie szybciej. Po uporaniu się z zagrożeniem podbiegnij do towarzyszy i wsiądź na swojego konia. Zmierzaj za Javierem - po drodze ponownie zostaniecie zaatakowani przez niebezpieczne zwierzęta.

Tym razem jednak nie schodź na ziemię, a po prostu spróbuj zastrzelić wilki z wierzchowca. Po zabiciu ostatniego kontynuuj podróż, aż dotrzesz do tymczasowego obozowiska. Po krótkiej scence przerywnikowej misja dobiegnie końca.


Read this next