Dziennikarz Vulture przeprowadził wywiad z jednym z założycieli studia Rockstar - Danem Houserem. W rozmowie deweloper ujawnił kilka nowych informacji na temat długości Red Dead Redemption 2, fabuły czy pracy, jaką włożono w powstanie produkcji.

Twórcy szacują, że gra zaoferuje około 65 godzin zabawy. Houser przypomina jednak, że każdy bawi się inaczej, a dodatkowo po premierze pojawi się tryb wieloosobowy, czyli Red Dead Online.

Z fabuły usunięto rzekomo około 5 godzin historii, która skupiała się na wątku miłosnym. Główny bohater - Arthur Morgan - miał romansować z dwiema kobietami, jednak „jedna z nich nie wyszła najlepiej”, dlatego zdecydowano się usunąć fragmenty.

Red_Dead_Redemption_2_14
65 godzin to tylko szacunek twórców

Jak twierdzi deweloper, na potrzeby Red Dead Redemption 2 przygotowano 300 tys. animacji i 500 tys. linii dialogowych. Główną historię rozpisano natomiast na 2 tys. stron. Rockstar zatrudnił 1200 aktorów do sesji motion capture (techniki przechwytywania ruchu), z czego 700 osób nagrało też dialogi.

Ponadto, Houser wspomniał, że aby dokończyć prace nad grą, twórcy kilka razy w 2018 roku pracowali po 100 godzin tygodniowo. Współzałożyciel Rockstar przekonuje w wywiadzie, że studio może zdecydować się na kontynuację westernu, jeżeli druga część „poradzi sobie odpowiednio dobrze”.

Red Dead Redemption 2 zadebiutuje 26 października na Xbox One i PlayStation 4.

Najważniejsze informacje o Red Dead Redemption 2:

Wszystkie informacje o RDR 2.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.