Jak przystało na klasyczną grę fabularną, Pillars of Eternity 2 oferuje ogromną liczbę misji głównych i zadań dodatkowych. Od krótkich, kilkuminutowych questów, po bardzo rozbudowane, wielowątkowe misje, które wymagają dużej ilości czasu do ukończenia.

Należy pamiętać, że zadania, również dodatkowe, stanowią niejako oś rozgrywki. To właśnie dzięki nim jesteśmy w stanie lepiej poznać świat gry, zachowania i motywacje napotykanych osób, a także zdobywać w ten sposób cenne przedmioty oraz doświadczenie umożliwiające rozwijanie drużyny.

Należy przy tym pamiętać, że wiele zadań można ukończyć na różne sposoby, co również zawarliśmy w naszym poradniku. Nie można też zapominać, że sporo misji wzajemnie się ze sobą przeplata, a niektóre wręcz wykluczają możliwość wykonania innych. Często jest to związane z wpływami różnych osób i grup, które spotkamy na naszej drodze.

Pamiętaj zatem, aby podczas przygody często zaglądać do dziennika, gdzie można grupować misje i zadania na kilka różnych sposobów. W naszych materiałach uwzględniliśmy też zadania związane z towarzyszami spotykanymi podczas przygody.

Wszystkie misje główne i poboczne w Pillars of Eternity 2

Wątek główny

Port Maje

Neketaka

Hasongo, Zęza, Fort Martwego Światła, Wyspa Picera, Ori o Koiki

Tikawara, Poko Kohara, Sayuka, Motare o Kozi

Wkrótce aktualizacja.

Spis treści: Pillars of Eternity 2: Deadfire - Poradnik, Solucja