Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

BioWare: w Anthem skupiamy się na fabule

Andromeda zmieniła podejście studia.

Casey Hudson - dyrektor generalny w BioWare - opublikował na oficjalnym blogu wpis, w którym omawia zmiany, jakie zaszły w studiu po wydaniu Mass Effect: Andromeda. Według menedżera, BioWare skupi się od teraz na historii i kreacji interesujących postaci.

„Kiedy powróciłem do studia podczas ubiegłych wakacji, właśnie wydano Mass Effect: Andromeda. Wielu graczy oczekiwało od nas fabularnego DLC, które wyjaśniłoby pytania pozostawione bez odpowiedzi” - czytamy na blogu.

„Jak wiecie, nie byliśmy w stanie dostarczyć żadnych dodatków. To było tak samo frustrujące dla nas, jak i dla graczy. Wiedzieliśmy, że musimy nad tym popracować przy okazji kolejnych produkcji” - dodaje Hudson.

Andromeda otrzymała mieszane recenzje

Dyrektor naczelny BioWare tłumaczy, że brak możliwości przygotowania fabularnych rozszerzeń w znacznym stopniu wpłynął na studio, na nowo definiując podejście zespołu do pracy. Według Hudsona, rzutuje to również na produkcję Anthem.

„Ten moment zmienił cel BioWare. Naszą misją jest dostarczanie doświadczeń i innowacji, ale przede wszystkim powinniśmy skupić się na wykreowaniu świata, postaci i elementów historii w takiej formie, jakiej oczekują od nas gracze”.

„W tym właśnie duchu tworzymy Anthem, grę kreującą zupełnie nowe postaci i świat, którego doświadczycie wraz z przyjaciółmi podczas kolejnych przygód. To gra jedyna w swoim rodzaju, ale jeśli uda nam się osiągnąć cel, poczujecie, że to produkcja BioWare” - tłumaczy Hudson.

Anthem to odpowiedź na Destiny

Casey Hudson dołączył do BioWare 20 lat temu. Pracował między innymi przy Star Wars: Knights of the Old Republic i trylogii Mass Effect. W 2014 roku Hudson odszedł ze studia, by wesprzeć Microsoft w projektach skupionych na rozszerzonej rzeczywistości. Jako dyrektor naczelny powrócił do BioWare w lipcu 2017 roku.

Anthem to strzelanka science-fiction, która położy nacisk na współpracę w drużynie. Głównym narzędziem, służącym zarówno do podróżowania, jak i walki, będzie egzo-szkielet. Produkcja ukaże się w 2019 roku.

Read this next