Electronic Arts nie może pozwolić sobie na więcej kontrowersji i nie powtórzy błędów towarzyszących premierze Star Wars Battlefront 2 - powiedział Patrick Soderlund, dyrektor ds. projektów w firmie.

Były szef studia DICE odniósł się do problemów z mikropłatnościami oraz lootboxami, za które nowa odsłona serii strzelanek w uniwersum Gwiezdnych Wojen była mocno krytykowana w ubiegłym roku.

- Podjęliśmy odpowiednie i znaczące kroki, by przeanalizować i dobrze zrozumieć najważniejsze mechaniki monetyzacji, lootboxów i innych elementów naszych gier, zanim trafią na rynek - stwierdził Soderlund.

- Jeżeli chodzi o kolejne gry, jak Battlefield czy Anthem, to użytkownicy dali nam wyraźnie do zrozumienia, że nie możemy ponownie popełnić tych samych błędów. I nie zrobimy tego.

battlefront_ii_crate
Graczom nie spodobało się, że z lootboxami ściśle powiązano rozwój postaci

Soderlund zaznaczył też, że przeprojektowanie systemów Battlefronta 2 pomogło grze, do której - po wprowadzonych niedawno zmianach - wróciła część użytkowników. Przedstawiciele EA zapewnia, że strzelanka będzie jeszcze wspierana przez dłuższy czas.

Anthem to stawiająca na kooperację gra akcji od BioWare, gdzie w walce wykorzystamy egzo-szkielety. Produkcja ukaże się w 2019 roku. Nowy Battlefield z kolei zadebiutuje w październiku - możliwe, że zabierze graczy na fronty II wojny światowej.

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały