Far Cry 5 - Nakaz, Bez wyjścia

Misja główna: próba aresztowania Josepha Seeda i ucieczka z potrzasku.

Witamy w opisie pierwszego zadania najnowszej gry Ubisoftu. W naszym poradniku do Far Cry 5 pomożemy ci przejść grę, koncentrując się na wszystkich najważniejszych momentach każdej misji wątku głównego. Pamiętaj, że jeśli nie wiesz, jak odblokować kolejne zadanie, warto powalczyć o większy poziom doświadczenia i odwiedzić miejsca na mapie, w których jeszcze nie byłeś. Wówczas zauważysz znaczniki zadań.

Na początku opisu każdej misji zawarliśmy stosowne informacje odnoszące się do sposobu odblokowania kolejnych zadań. Dzięki temu nie będziesz musiał się zastanawiać jak odblokować następną misję.

Na samym początku zabawy zostanie odtworzony filmik w paradokumentalnej konwencji, na którym poznasz kilka postaci, z którymi będziesz miał do czynienia na samym początku gry. Poznasz też w ten sposób głównego antagonistę gry Far Cry 5. Jest nim Joseph Seed, zwany także Ojcem. Po filmiku znajdziesz się w helikopterze - dotarcie do celu potrwa ponad dwie minuty. Po wylądowaniu po prostu podążaj przed siebie, zupełnie ignorując uzbrojonych ludzi. Musisz dotrzeć do kościoła (1).

far_cry_5_poradnik_001

Po dotarciu do drzwi budynku uruchomi się interaktywny przerywnik, w którym Jospeh Seed będzie głosił swoje kazanie. Po chwili będziesz miał okazję zakuć go w kajdanki, tym samym rozpoczynając właściwą część gry. Teraz musisz odprowadzić przywódcę kultu do helikoptera (2). Po prostu podążaj za szeryfem, nie zwracając na nic innego uwagi.

Misja: Bez wyjścia

Im bliżej śmigłowca, tym sytuacja zacznie się robić bardziej nerwowa. Co prawda doprowadzisz przywódcę kultu do helikoptera, ale kilka chwil później pilot maszyny straci kontrolę nad lotem, efektem czego będzie bardzo twarde lądowanie. Joseph Seed ucieknie z płonącej maszyny - uda się to również tobie. Po odzyskaniu kontroli nad postacią błyskawicznie biegnij przed siebie widoczną na poniższym obrazku ścieżką (3).

far_cry_5_poradnik_002

Początkowo trzymaj się prawej strony, biegnąc wzdłuż ogrodzenia, a na najbliższym rozwidleniu skręć w ścieżkę z lewej strony. Po chwili zauważysz niewielką chatkę, którą patroluje uzbrojony mężczyzna (4). Zakradnij się na kuckach za jego plecy, a następnie znokautuj za pomocą wyświetlonego na ekranie przycisku.

Po cichej eliminacji przeciwnika zabierz mu broń, a także przeszukaj ciało. Rozejrzyj się po okolicy za przydatnymi przedmiotami, po czym zajdź dom z drugiej strony. Powinieneś tam zauważyć płonące ognisko, przy którym znajdują się kolejni wrogowie (5). Najlepszy widok na przeciwników będziesz miał z wieży widokowej tuż obok. Warto się na nią wdrapać, gdyż znajduje się tam plecak z dodatkową amunicją.

far_cry_5_poradnik_003

W tym momencie przez radio powinien także zgłosić się do ciebie szeryf. Poinformuje cię o tym, że znajduje się w domku kempingowym (6) oddalonym od ogniska o jakieś 150 metrów. Możesz więc ominąć ognisko i wrogów szerokim łukiem przez las, ale warto jest zająć się nimi w bezpośredniej walce - zwłaszcza gdy zdobyłeś wcześniej pistolet. Dzięki temu zyskasz broń i amunicję.

Po dotarciu do drzwi uruchomi się przerywnik filmowy, na którego końcu będziesz musiał odeprzeć atak wyznawców kultu. Najlepiej jest pozostawać przy oknie, dzięki czemu będziesz miał doskonały widok na najważniejszy fragment okolicy. Pamiętaj, że jeśli przy czerwonej beczce (7) zauważysz większą liczbę przeciwników, warto oddać do niej kilka strzałów, wywołując tym samym niebezpieczną eksplozję raniącą wszystkich wokół.

far_cry_5_poradnik_004

Po pozbyciu się zagrożenia otrzymasz komunikat, abyś wsiadł do ciężarówki. Wsiądź na fotel pasażera, a następnie wychylaj się przez okno i staraj się ostrzeliwać przeciwników koncentrujących się przy blokadach drogi (8). Podczaj jazdy oglądaj się na różne kierunki - będziesz musiał pozbywać się strzelców z nadciągających samochodów, ale i uczestników innych blokad. Wspierać się możesz także dynamitami.

Po dojechaniu na most ten niestety zostanie zbombardowany. Uruchomi się kolejny przerywnik,w ramach którego wydostaniesz się z zatopionego samochodu na powierzchnię. Będziesz także świadkiem pojmania szeryfa. Niestety, nie będziesz mu w stanie pomóc. Ty również zostaniesz pojmany, lecz szybko okaże się, że mężczyzna nie należy do kultu i chce ci pomóc. Po kolejnym przerywniku misja dobiegnie końca.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami