Znajdująca się na koncie kosmicznego symulatora Star Citizen kwota przekroczyła 150 milionów dolarów. To największa suma, jaką dotychczas udało się zgromadzić projektom finansowanym przy pomocy odbiorców.

Zbiórka w serwisie Kickstarter zakończyła się w 2012 roku, ale twórcy na tym nie poprzestali. Umożliwili dokonywanie kolejnych wpłat na oficjalnej stronie internetowej tytułu - pieniądze pochodzą między innymi ze sprzedaży wirtualnych statków i polis ubezpieczeniowych.

01
Kosmiczna podróż

W przyszłym miesiącu - 29 czerwca - powinna zadebiutować gra w wersji Alpha 3.0. Aktualizacja wprowadzi na przykład system pozwalający lądować na powierzchniach planet, a także kilka nowych globów.

Pojawią się też podstawowe profesje, które wybierzemy podczas rozgrywki - kupca, dostawcy towarów, najemnika i łowcy nagród. Autorzy ze studia Cloud Imperium Games zaimplementują również system umożliwiający deweloperom prostsze tworzenie zadań.

W planach na kolejne miesiące są następne duże łatki - 3.1.0 i 3.2.0. Zaoferują między innymi usprawnienia i nowości do trybu FPS, w tym opcję zaatakowania pięścią lub nożem, funkcję ogłuszenia przeciwnika, dodatkowe rodzaje amunicji i gadżety.

Star Citizen jest „symulatorem życia w kosmosie”. Rozwijamy się i zarabiamy na wiele sposobów - zaciągając się do wojska, zostając piratem czy zajmując się handlem lub wydobywaniem surowców. Data premiery pełnej wersji nie jest znana.

Deweloperzy pracują również nad kampanią fabularną Squadron 42, którą podzielą na odcinki. Bohaterom użyczają głosu między innymi Gary Oldman i Mark Hamill.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (9)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały