Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Infekcja

Kolejna misja poboczna rozgrywana Samotni.

Misja ta pojawi się w dzienniku zaraz po zakończeniu zadania dodatkowego o nazwie Wyrwany umysł. Po skorzystaniu z portalu trafisz ponownie do Samotni, czyli dobrze już znanej miejscówki w Torment: Tides of Numenera, gdzie odradzasz się po śmierci. W trakcie rozmowy z Fantomem dowiesz się, że na wschodzie lokacji otworzył się nagle drugi portal, do którego się skieruj.

Po przejściu przez niego okaże się, że w umyśle, a konkretnie w Meandrze Mroku, pojawiły się kolejne Cząstki Rozpaczy. Po chwili będziesz musiał zdecydować czy chcesz im stawić czoło samemu czy też z drużyną (drugi wariant zapewnia oczywiście przewagę). Na szczęście kolejni przeciwnicy będą pojawiać się stopniowo, na początku będzie tylko jeden.

040
Portal (1) prowadzący do Samotni oraz maszyny z komorami zwabiającymi (2-5).

Istnieje kilka strategii walki z Cząstkami Rozpaczy. Pierwsza to typowe starcie. Wtedy najlepiej jest okrążać przeciwników i atakować ich wszystkimi członkami drużyny tak długo, aż rywal padnie. Dopiero po zabiciu jednego kieruj się w stronę kolejnego. Druga metoda może być przydatna dla słabszych drużyn. W każdej chwili możesz bowiem opuścić pole bitwy przez portal (1 na obrazku powyżej), zregenerować drużynę i wrócić do bitwy (przeciwnicy będą osłabieni o tyle obrażeń, ile im zadałeś).

Trzeci wariant, to skorzystanie ze specjalnych maszyn i komór, które mogą zwabiać przeciwników, a następnie wysyłać neutralizujący ich impuls. W lokacji są trzy takie stanowiska (2-5 na obrazku powyżej). Skieruj się do najbliższego (2) i uruchom je przy pomocy wiedzy o maszynerii.

041
Zwabiaj wrogów (1) do kolumn (2), po czym odpalaj komputerem (3) obezwładniające impulsy.

Po uruchomieniu komputera i aktywowaniu komory wybierz opcję Spowoduj wyciek energii ze zbiornika. W ten sposób zwabisz do komory lokalnych wrogów (teren wokół zacznie iskrzyć się kolorowo). Kiedy Cząstki Rozpaczy się zbliżą ponownie użyj komputera, aby wrócił do normalnego stanu. Następnie skorzystaj z niego po raz trzeci, ale tym razem wybierz akcję Zacznij ładować impuls nurtu.

Po uczynieniu tego wystarczy poczekać kilka kolejek, po których kolumna wystrzeli wspomnianym impulsem. Wszyscy przeciwnicy znajdujący się w zasięgu zostaną sparaliżowani i wyeliminowani z walki. Po zużyciu impulsu komora staje się bezużyteczna, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z następnych (3-5 na obrazku powyżej).

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Oczy adwersarza

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Szara imitacja

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyrwany umysł

Pamiętaj, że za każdym razem najpierw należy doprowadzić do wycieku energii, potem wrócić komputerem do normalnego stanu, a na końcu wysłać impuls energii. Po pozbyciu się wszystkich wrogów wejdź w interakcję z każdym ze zbiorników, dzięki czemu zyskasz nieco punktów doświadczenia. Następnie opuść lokację wychodząc przez portal do Samotni.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami