Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mass Effect: Andromeda pozwoli budować własne bronie

I zmieniać ich nazwy.

Jedną z nowości w Mass Effect: Andromeda będzie możliwość zbudowania własnych broni w systemie rzemiosła. Gracze będą też mogli zmienić nazwy swoich narzędzi zniszczenia.

Informacje ujawnił główny projektant Ian S. Frazier. Deweloper dodał też na Twitterze, że funkcja konstrukcji wyposażenia dotyczy także broni do walki wręcz.

Jak wiemy już od jakiegoś czasu, czwarta odsłona serii pozwala bowiem korzystać w potyczkach nie tylko z zakładanego na rękę urządzenia omni-tool z ostrym końcem, ale także z szeregu innych urządzeń do krzywdzenia wroga na krótkim dystansie.

Frazier potwierdził, że sprzęt do walki wręcz zajmuje własny slot w ekwipunku, podobnie jak różne rodzaje broni palnej w przeszłości.

Bez krogańskiego młota to nie robota

Mniej optymistycznie nastawieni fani zauważą zapewne, że to funkcja zapożyczona z Dragon Age: Inkwizycja, gdzie także przygotowano rozbudowany system rzemiosła.

Być może właśnie w celu uspokojenia sceptyków Frazier dodał, że rozwiązanie w Mass Effect: Andromeda różni się od tego z Dragon Age. Szczegóły mamy poznać wkrótce.

Do dyskusji na Twitterze dołączył także starszy projektant Justin Perez. Ujawnił, że zbudował dla siebie dwa karabiny przy użyciu rzemiosła: jeden nazwany „Fast”, a drugi „Furious”. Oryginalnie.

Mass Effect: Andromeda debiutuje 23 marca na PC, PS4 i Xbox One.

Read this next