Mad Max - Równina Paleniska, wszystkie obozy: złom, insygnia, szyb naftowy, ekipa rozpoznawcza

Opisy przejścia i sekrety w obozach: Wiertnia, Pustynne Sito i Dziupla.

Poniżej znajdziesz opisy dotarcia i zdobycia obozów na Równinie Paleniska, czyli regionie położonym na zachodzie Terytorium Jeeta. Opisy są wzbogacone o wszystkie sekrety i znajdźki, jakie znajdziesz w trakcie eksploracji, a zatem : złom, insygnia czy skrzynki ekipy rozpoznawczej.

Mapa - Równina Paleniska: Obozy

Pod mapą znajduje się legenda z nazwami obozów.

m007rowninapaleniskaobozy

Legenda:

  • O1 - Obóz Wiertnia
  • O2 - Obóz Pustynne Sito
  • O3 - Dziupla

Obóz Wiertnia (O1)

Skerety: Insygnia #3, Złom #9, Szyb naftowy #1

Aby uporać się z obroną na przedpolu, skorzystaj z harpuna i zniszcz dwie wieże, które będą ostrzeliwać cię ognistymi pociskami. W celu dostania się do środka zniszcz harpunem bramę w lewej części obozu. Po wejściu do środka będziesz musiał zniszczyć 10 zbiorników przelewowych w celu zdobycia kontroli nad obozem. W tym celu musisz korzystać z kanistrów z benzyną, których w obozie jest cała masa, podpalać je i ustawiać przy zbiornikach.

Lokalizacje zbiorników, patrząc od wejścia z lewej części obozu:

  • 1 - za siatką z prawej na pierwszym placu.
  • 2,3 - z lewej strony drugiego placu, gdzie walczysz z wrogami. Pierwszy stoi na parterze, drugi nad nim.
  • 4 - po przejściu przez drzwi z placu, gdzie walczyłeś z wrogami (na prawo od zbiorników 2,3). W nowej lokacji wejdź do podziemi niszcząc kratę z lewej i zejdź piętro niżej. Znajdziesz tam kanister i zbiornik do wysadzenia.
  • 5 - na wyższym piętrze, niż zbiornik #4. Kontynuuj korytarzem, który prowadzi przy zamkniętych drzwiach, które można otworzyć łomem. W pewnej chwili dotrzesz do lokacji ze zwłokami, a na prawo od nich znajdziesz zbiornik.
  • 6 - kontynuuj wzdłuż drogi w podziemiach, aż wyjdziesz na powietrze na plac z wrzaskunem. Zniszcz żółty uchwyt przed tobą, co spowoduje eksplozję kolejnego zbiornika.
  • 7,8 - znajdują się na placu z wrzaskunem.
  • 9 - w narożniku na placu z wrzaskunem.
  • 10 - przejdź przez dwa mosty do drugiej części obozu i skieruj się na dach budynku przed sobą, z którego będziesz mógł zejść na dół. Rusz przed siebie i przejdź przez dwie części obozu, po czym skieruj się w prawo. Znajdziesz tutaj żurawia z przywieszoną klatką. Zniszcz dźwignię, a pozbędziesz się ostatniego zbiornika.
z173

Złom (1/9) - po wejściu do lewej części obozu przejdź na plac z przeciwnikami i udaj się w lewo. Dotrzesz do miejsca z karmą dla psa, a na lewo od niego znajdziesz przejście do lokacji ze złomem.

z174

Szyb naftowy (1/1) - z placu, gdzie walczyłeś z wrogami przejdź przez drzwi do następnej lokacji, po czym zejdź na dół po zniszczeniu kraty na szybie z lewej. W podziemiach rusz przed siebie i skręć w prawo, gdzie znajdziesz skrzynię.

z175

Złom (2/9) - na tym samym poziomie, co szyb naftowy. Wyrusz wzdłuż korytarza, a trafisz na drzwi, które musisz otworzyć łomem. Złom będzie naprzeciwko wejścia.

z176

Insygnia (1/3) - w tym samym pomieszczeniu, co złom #2, tylko z lewej strony.

z177

Złom (3/9) - kontynuuj marsz korytarzem w prawo od drzwi, które należy otworzyć łomem. Za drugim zakrętem znajdziesz złom leżący na ziemi.

z178

Złom (4/9) - po wyjściu z kanałów trafisz na plac z wrzaskunem. Z prawej strony jest drabina, po której wejdziesz na górę. Kiedy się tam znajdziesz udaj się w lewo, a przy budowli podnieś kolejną partię złomu.

z179

Złom (5/9) - z lewej strony zbiornika paliwowego na placu z wrzaskunem.

z181

Insygnia (2/3) - również w miejscu po wyjściu z podziemi. Skieruj się w prawo, wejdź do kontenera i spójrz w prawo na siatkę.

z180

Złom (6,7/9) - za placem z wrzaskunem są drzwi, które należy wyważyć wybuchem (skorzystaj z kanistra lub pobliskiego grzmotobija). Następnie skieruj się w lewo, gdzie znajdziesz dwie skrzynie, w tym jedną do otwarcia której potrzebujesz łomu.

z182

Złom (8/9) - po przejściu przez dwa mosty do drugiej części obozu. Idź przed siebie cały czas, aż trafisz na złom.

z183

Insygnia (3/3) - patrząc od złomu #8 - zejdź przez dziurę w dachu na dół i przejdź przez pas odgradzający dwie części obozu. Z prawej będzie żuraw z 10 zbiornikiem, a przed tobą przejście. Udaj się do niego, a insygnia znajdziesz na ścianie z prawej.

z184

Złom (9/9) - patrząc od insygniów #3 - skieruj się do kontenera naprzeciwko nich i idź cały czas przed siebie, mijając kolejne kontenery. Na koniec trafisz na platformę z materacem i złomem.

Obóz Pustynne Sito (O2)

Sekrety: Insygnia #3, Złom #11, Ekipa rozpoznawcza #1

Obronę przedpola obozu stanowi dwóch strzelców - jeden z lewej strony bramy, a drugi z prawej. Możesz szybko ich wyeliminować przy pomocy karabinu wyborowego lub ściągając na dół przy pomocy harpuna. Bramę zniszczysz przyciągając ją do wozu harpunem.

Twoim celem będzie wysadzenie w powietrze 6 zbiorników.

  • 1,2 - dwa pierwsze możesz zrzucić przy pomocy harpuna - są zawieszone w klatkach na lewo od bramy.
  • 3 - na pierwszym placu za bramą. Wysadzisz go przy pomocy kanistra z prawej.
  • 4 - po przejściu przez podziemia, zbiornik znajdziesz z prawej strony drewnianej platformy. Obok niego stoi kilka kontenerów.
  • 5 - na placu z wrzaskunem.
  • 6 - na placu z wrzaskunem znajdziesz duże zejście do podziemi. Na miejscu jest ostatni zbiornik i kanister z benzyną.
z193

Złom (1/11) - na pierwszym placu w obozie, pod dachem z prawej.

z194

Złom (2,3/11) - na placu na prawo od bramy znajduje się drabina. Wejdź po niej na górę i rusz przed siebie, a po chwili natkniesz się na dwa fragmenty złomu.

z195

Insygnia (1/3) - na platformie przy przepaści. Zanim wejdziesz do podziemi spójrz w prawo w górę, gdzie zobaczysz insygnia na łańcuchu. Możesz w nie strzelić np. strzelbą.

z196

Insygnia (2/3) - w podziemiach w pomieszczeniu na lewo od drabiny prowadzącej na górę.

z197

Ekipa rozpoznawcza (1/1) - w dalszych częściach podziemi za insygniami #2.

z198

Złom (4/11) - po wyjściu spod ziemi skieruj się na drewnianą deskę z lewej.

z199

Złom (5/11) - na platformie z prawej strony placu z wrzaskunem.

z200

Złom (6/11) - pod namiotem z prawej strony placu z wrzskunem.

z201

Złom (7/11) - na podwyższeniu na prawo od wyjścia na powierzchnię na placu z wrzaskunem (przed drabiną).

z202

Złom (8/11) - na wyższym piętrze, na które dostaniesz się po drabinie przy złomie #7. Skrzynia jest z lewej strony.

z203

Złom (9/11), Insygnia (3/3) - na placu z wrzaskunem znajdują się drzwi, które otwórz łomem. Za nimi znajdziesz poszukiwane przedmioty.

z204

Złom (10/11) - w skrzyni za drzwiami, które wyłamujesz łomem (w tej samej lokacji, co złom #9 i insygnia #3).

z205

Złom (11/11) - na placu z wrzaskunem znajduje się duże, kwadratowe zejście do podziemi. Obok niego jest zaułek, w którym znajdziesz skrzynię ze złomem.

Obóz Dziupla (O3)

Sekrety: Insygnia #3, Złom #7, Szyb naftowy #1

Aby zlikwidować obronę przedpola musisz zniszczyć wieżę snajperską oraz rurę z ogniem. W celu zlikwidowania tej pierwszej strzel harpunem w jedną z dwóch linek podtrzymujących konstrukcję. W przypadku rury postąp tak samo, ale wyceluj w czerwony zbiornik z paliwem w górze na prawo od bramy. Samą bramę również wyrwiesz przy pomocy harpuna.

W celu przebicie się przez drugie drzwi musisz wysadzić je w powietrze. Możesz tego dokonać np. kontenerem z paliwem, który znajdziesz na dachu budynku z lewej. Po dotarciu do samej pompy wystarczy podpalić kanister znajdujący się na prawo od niej i wysadzić nim urządzenie.

z206

Złom (1/7) - z prawej strony placu z przeciwnikami, pod namiotem.

z207

Insygnia (1/3) - przechodząc do drugiej części placu. Z prawej strony namiotu po prawej.

z208

Złom (2,3/7) - na lewo od źródła wody, przed zamkniętymi drzwiami do dalszej części obozu.

z209

Złom (4/7) - w budynku na lewo od wrzaskuna.

z210

Złom (5/7) - na dachu budynku ze złomem #4. Wejdziesz na niego po żółtej drabinie.

z211

Insygnia (2/3) - na jeszcze wyższym piętrze niż złom #5. Na górę dostaniesz się po drabinie.

z212

Szyb naftowy (1/1) - po zebraniu insygniów #2 skorzystaj z liny na prawo od nich, aby dostać się na dach sąsiedniego budynku. Znajdziesz tutaj skrzynię ze wskazanym elementem.

z213

Złom (6/7) - patrząc od szybu naftowego #1 - kontynuuj marsz po dachach budynku, aż dotrzesz do złomu na kontenerze.

z214

Insygnia (3/3) - po dotarciu do jaskini za drzwiami, które musisz wysadzić, udaj się w lewo i przejdź przez szczelinę. Na siatce przed sobą znajdziesz insygnia.

z215

Złom (7/7) - od pomieszczenia z pompą naftową odchodzi korytarz. Dojdź do jego końca, a znajdziesz złom.


Następnie: Mad Max - Suchy Zefir, wszystkie obozy: złom, insygnia, strzępek historii, ekipa rozpoznawcza

Powrót do spisu treści: Mad Max - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Doniesienia o CoD Warzone 2 niepokoją fanów

Martwią się utratą postępów w pierwszej części gry.

PS Plus, luty 2022: zobacz wszystkie gry

Lista gier w PS Plus na luty.

Fanowski remaster Resident Evil 4 ma datę premiery

Osiem lat powstawania ambitnego projektu.

Nowy Kangurek Kao ze zwiastunem i screenami

Premiera latem na PC i konsolach.

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami