Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sieciowa strzelanka Destiny ze sporym patchem w dniu premiery

Zmiany w broniach, klasach i statystykach.

Studio Bungie opublikowało pełną listę modyfikacji, jakie wprowadziła w dniu premiery aktualizacja strzelanki Destiny, wymagana do uruchomienia gry.

Nikt nie lubi czołgo-pająka

Zmiany obejmują zapewne szereg sugestii i spostrzeżeń zebranych podczas testów wersji beta. Usprawniono różne typy broni, klasy postaci, balans rozgrywki czy mapy do sieciowych pojedynków.

Zredukowano między innymi obrażenia, celność i stabilność karabinów szturmowych (Assault Rifle), a broń pulsacyjna (Pulse Rifle) otrzymała lepsze statystyki, z większymi obrażeniami i mniejszym odrzutem.

Największe zmiany w dziedzinie broni dotknęły jednak pobocznego rewolweru (Hand Cannon). Broń ta ma teraz o 20 procent lepsze przybliżenie, do tego zadaje więcej obrażeń i dysponuje większym magazynkiem.

Gracze pamiętający jeszcze testy beta zapewne z zadowoleniem przyjmą wiadomość, że boss Spidertank jest teraz nieco łatwiejszy do pokonania. Punkty życia nóg mechanicznego pająka zmniejszono o 16 procent.

Zadania poboczne typu Bounties można teraz akceptować na 4 poziomie doświadczenia, a nie jak wcześniej - na 6.

Pełną listę zmian opublikowano na oficjlanej stronie Bungie. Destiny dostępne jest w Polsce od dzisiaj, na PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One.

Zobacz na YouTube

Read this next